torstai 24. kesäkuuta 2021

KOUVOLASSA

 Hei kaikille pitkästä aikaa! Olen ollut täällä Kouvolassa, enkä ole oikeen pystynyt tekemään blogeja, mut nyt aattelin tehdä näin puhelimella! Mutta ensinnäkin mitä teille kuuluu? Miten kesäkuu on mennyt? Ite ainakin ihan tuskasena näistä helteistä... Mitä mieltä te olette näistä helteistä? Itse ainakaan en pidä🙈. Ainakin se 48H tramppa haaste on tulossa vielä joskus kunhan kelit viilenee ja allergia loppuu! Sekä olemme jossain kohtaa lähtemässä metsään joten sieltäkin on tulossa blogia! Myöskin mietin, että haluaisitteko nähdä miten lyhytkasvuisena oleminen vaikuttaa minun elämääni? (Koti, kauppareissut, koulu, lomalla oleminen) Nyt sitten vihdoin asiaan mistä minun oikeasti piti kirjoittaa😂! Anteeksi, että kirjoitan aina kaikesta turhasta ensin. Olen siis ollut täällä Kouvolassa ja täytyy sanoa, että tämä on kyllä todella kiva ja viihtyisä paikka! Orivesi on niin pieni, että olen hämmästynyt kuinka iso ja hieno keskusta täällä on! Kävimme myös Veturissa, joka oli mahtava paikka! Löysin muuten H&M:ästä siistit vaatteet! Valitettavasti puhelimella en voi lisätä kuvia, mutta näytän ne kun pystyn kirjoittamaan tietokoneella! Ostin myös siistin Niken laukun! Nyt voin myös sanoa, että olen täysin addiktoitunut Hay dayhyn! Siis se on aivan loistava peli! Voin laittaa kuvia farmistani, kun pystyn kirjoittamaan tietokoneella. Ei kai mulla ollut muuta joten nähdään seuraavassa blogissa ja pysykää terveinä ja ootte huippuja! Moikka moi!

13 kommenttia:

  1. Vois itekki yrittää kouluttua hay dayhyn. Eka kerta ku luin sun bligii oli hyvä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen. Jos haluut nii, liity mun naapurustoon. Kiitos ku luit mun blogia. Toi oli hyvä kuulla että tykkäsit. 😄

      Poista
  2. Itsekään en näistä helteistä pysty nauttimaan, kun liia kuuma on. Itse kesäkuu on ollu tylsähkö tähän mennessä johtuen tekemisenpuutteesta:(. Onneksi on jalkapallon em kisat sentään tuomassa jotain iloa! T: Teurastaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä kuulla, että kesä on ollut tylsä:). Toivottavasti nää blogit piristää ees vähän! No älä muuta sano🙈. Niissä saa jännittää ja kunnolla!

      Poista
  3. Joo niin on😁! Kiva, että tykkäät siitä! Mukavaa iltaa!

    VastaaPoista
  4. Hyvä blogi! Ite tykkään kyl helteistä🌻
    Käyks paljo metsässä kesällä?

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...