maanantai 30. elokuuta 2021

TESTISSÄ KAIKKI SUN'N JUOMAT

 


Hei ja oikein hyvää maanantaita kaikille! 

Heippa! Tää on joku vanha blogi, mutta ajattelin sitten kuitenkin julkaista tämän vaikka ensin tämä näytti vähän huonolta. En tiedä sanooko tuo otsikko teille mitään, mutta antakaas, kun mä selitän. Viime viikon perjantaina kävin meidän S-marketissa, ja huomasin tälläiset kun SUN'S juomat. Nää näytti musta todella hienoilta, joten päätin sitten testata ne kaikki. Osaa olen maistanut, mutta suurinta osaa en. Nyt testataan kaikki ja annetaan arviot!



Meillä on kaksi arvostelu kategoriaa, ulkonäkö ja maku. Molemmista annetaan 0-5 pisteitä. Kuten näette, niin juomia on ainakin paljon joten eiköhän lähdetä testailemaan! Ai niin, mulla on täällä mukana myös pikkuveli, joten hän kirjoittaa aina oman arvionsa jokaisesta juomasta. Aloitetaan!

 

1. Cloudy Lemon 

Täytyy heti sanoa, että minä vihaan sitruunaa niin tuskin tulen tykkäämään, se on jotenkin niin imelän ja ihan liian kirpeän makuista.

Ulkonäkö:

Pikkuveljen arvosana ulkonäöstä:  näyttää huonolta ja vihaan sitruuna juomia, annan 2/5

Mun antama arvosana: Tölkin ja tekstin värit ovat aika tylsät ja muutenkin ei mitenkään ihmeellinen, joten annan 2,5/5. 

Mutta pitemmittä puheitta, niin laitetaas eka juoma testiin!

Maku:

Pikkuveljen antama arvosana mausta: 0/5 kamala ja kitkerä.

Mun antama arvosana: 1/5, ihan liian kitkerä, hapan ja jotenkin kirpeä. No ainakin se sitruuna siellä maistuu, mutta niin happamalta kun olla ja voi.

 

2. Amazing Apple

Toivottavasti, tämä on edes vähän parempi kun se lemon, mutta katsotaan! Ainakin mä pidän omenasta, mutta en ehkä sitten kuitenkaan jos sitä on limsassa.

Ulkonäkö:

Pikkuveljen antama arvosana ulkonäöstä: näyttää hyvältä, joten 3/5.

Mun antama arvosana: Tosi kivan sävyinen vihreä, ja siihen sopii jotenkin toi punainen teksti, joten 4/5. Laitetaanhan omppu menemään kurkusta alas!

Maku:

Pikkuveljen antama arvosana: 4/5 makeeta ja herkullista.

Mun antama arvosana: 3/5, Omena maistuu kyllä, mutta se maistuu tosi kivennäisvesimäiseltä, tulee mieleen sellainen Lidlin omena kivennäisvesi, mutta oli kyllä ihan hyvää.



3. Cola Vanilla

minä veikkaan, että tämä kyllä tulee olemaan yks parhaista, koska aito Coca Cola vanilia oli mun ihan lempi juoma, mutta sitä ei oo myyty enään pitkään aikaan täällä Orivedellä.

Ulkonäkö:

Pikkuveljen antama arvosana ulkonäöstä: 5/5 tosi hyvän näköinen.

Mun antama arvosana: 4/5, ihan sairaan hienot värit ja etenkin tollainen kulta musta kyllä näyttää houkuttelevalta. Maistetaas nyt ja katotaan, että onko original Cola vanilian tasoinen tai jopa parempi? Nyt mennään ottamaan siitä selvää.

Maku:

Pikkuveljen antama arvosana: 5/5 tämä on varmasti paras.

Mun antama arvosana: 5/5, on jopa parempaa kun oikea Cola vanilia! Colaan on tuotu jotain uutta vivahdetta, ja tuo vanilia muuttaa tuosta juomasta kyllä täydellisen!
 
 
4. Majestic Mango

Nyt on kyllä isot saappaat täytettävänä, mutta katotaan. Mä kyllä tykkään tosi paljon mangosta, niin luulen, et tulee olemaan varmaan aika hyvää tämäkin.

Ulkonäkö:

Pikkuveljen antama arvosana ulkonäöstä: ihan hirveä väri joten 1,5/5.

Mun antama arvosana: Ihan sairaan hyvä yhdistelmä tollanen keltainen ja vihreä. Tulee jotenkin mieleen vähän niin kuin viidakko, jossa mangoja kasvaa tuosta tölkistä, 4,5/5.  Lähdetäänhän katsomaan, että tuleeko viidakkoa tai etenkin mangoa tästä juomasta mieleen!

Maku:

Pikkuveljen antama arvosana:3/5 ihan ok.

Mun antama arvosana: 2/5, siinä oli jotenkin todella outo mangon maku. Se oli jotenkin ihan liian esanssinen ja se maistui jotenkin tunkkaiselta.


5. Ginger Beer 

Tätä mä olen pelännyt kaikista eniten ja mä olen kuullut tästä niin pahoja huhuja, että voin jo luultavasti heti tulla sanomaan, että 0/5.

Ulkonäkö:

Mun pikkuveljen antama arvosana ulkonäöstä: 3/5 hieno väri.

Mun antama arvosana: 5/5, ihan sairaan siisti toi vaaleensininen ja kullan sekoitus tossa tölkissä.

Maku:

Pikkuveljen antama arvosana: 2/5 vähän outo.

Mun arvosana: Nyt olin kyllä väärässä ei tää todellakaan oo 0,5, nimittäin tää on vielä huonompi kun se. :D Ehdottomasti tulisinta ja hirveintä limpparia ikinä. -1/5.

 


6. Red Cherry

Täytyy kyllä myöntää, että en kyllä mikään kirsikka juomien ystäväkään ole... Ainakaan itse kirsikat maistuvat todella pahoilta, mutta maistamallahan se vain selviää.

Ulkonäkö:

Mun pikkuveljen antama arvosana ulkonäöstä: tykkään kirsikka juomista ja hieno tölkki eli 4/5.

Mun antama arvosana: Siisti toi viininpunainen väri ja sitä ei kyllä joka päivää nää tölkeissä, 4/5. Haju on kyllä todella hyvää, joten eiköhän pistetä testiin!

Maku:

pikkuveljen antama arvosana: oli hyvää mutta joku outo maku eli 4/5.

Mun antama arvosana: Nyt kyllä oli tosi hyvän makuinen kirsikka, eikä ollut liian kitkerä ollenkaan ja sopivasti laitettu sokeria joten täytyy sanoa, että 4,5/5.

 



7. Sweet Strawberry

Toisiksi viimeistä jo viedään ja nyt mä luulen, että tulee paras juoma, koska mä RAKASTAN kaikkea mansikkaan liittyvää, mutta saa nähdä. En vielä kyllä mansikka limppareita ole juonut, mutta mehuja kyllä.

Ulkonäkö:

Pikkuveljen antama arvosana ulkonäöstä: näyttää vähän oudolta eli 1/5.

Mun antama arvosana: Tosi kiva punaisen sävy, mutta tekstin väri on kyllä tylsä.

Maku:

Pikkuveljen antama arvosana:

Haisi pahalle mutta oli hyvä maku eli 3/5.

Mun antama arvosana:

Tässä maistuu tosi hyvä mansikan maku, mutta jälkimaku on aivan liian makea ja se pilaa sen raikkaan mansikan maun, joten 3,5/5.

 


8. Cream Soda

Ainakin siinä Colassa se oli tosi hyvää, joten eiköhän pelkkä vaniliakin ole.:)

Ulkonäkö:

Pikkuveljen antama arvosana ulkonäöstä: hyvän näköinen. pidän beessistä eli 4/5.

Mun antama arvosana: Tosi siisti beessi väri sekä vähän kimalteleva tummansininen teksti! 4,5/5.

Maku:

Pikkuveljen antama arvosana: maistui hyvältä vanilialta ja oli makeaa eli 5/5.

Mun antama arvosana: Tosi hyvä vanilian maku ja sopi tosi hyvin hiilihapot tohon joten kyllä se 4/5 on!

Siinä oli kaikki juomat tällä kertaa ja voittaja oli kyllä tuo Cola Vanilla ehdottomasti. Kertokaa ihmeessä, että mitä piditte tämän tyylisestä blogista ja että haluaisitko lisää tälläisiä? Anteeksi muuten noista pikkuveljen aika tönköistä vaatauksista, hän ei vielä ihan osaa kirjoittaa, kunnon arvostelua... Kiitos paljon kun luit, se merkitsee minulle paljon ja nähdään seuraavassa blogissa. Moikka moi!


 

8 kommenttia:

  1. Pitäs ehkä joskus maistaa jos löytyy
    -Viltsu 1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kantsii kokeilla, jos joku maku on susta hyvä!☺️

      Poista
  2. Maukas blogi ja ehkä maukkaat juomat, saatan ostaa jos näitä jossain näen :D

    VastaaPoista
  3. tää cream sodan maussa maistuu kahvii seas ja emt en vaa sen takii tykk täst, niinku kahvin ja yhen haribo karkin makujen sekotus o milt se maistuu, muuten iha samaa mielt kaikkie muitte makuje kaa

    VastaaPoista
  4. mä olen se pikkuveli oli kivaa

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...