maanantai 23. elokuuta 2021

MY WEEKEND

 


Hei kaikille!

Maanantaista jo selvitty, joten eiks viikko oo jo voiton puolella? Tälle päivälle mä väsäsin tälläisen pienen koosteen mun viikonlopusta eli perjantai- sunnuntai ja ei muuta kun mennään katsomaan, että miten mun viikonloppu meni.

Perjantai

Perjantai alko tuttuun tapaan 6.50 heräämisellä ja kyllä muuten väsytti aika tavalla. Mä olin koko ajan sillei, että no minuutti vielä ja tätä jatkui noin 15 minuuttia kunnes olin sillä tavalla, että "Kääk, onks kello jo noin paljon ja nousin salaman nopeasti ylös ja tein kaikki kiireellä." Siis oikeesti mun on pakko tunnustaa, että mä olen myöhässä ihan joka paikasta. Tutut voi todistaa tän kyllä todella hyvin... En mä onneks koulusta oo myöhästyny ikinä. Koulussa meillä oli sitten terveystietoa, liikkaa ja ruotsia. Koulupäivässä ei sen ihmeempiä, joten siirrytään eteenpäin. Koulun jälkeen mulla oli pari tapaamista meidän koulun ilmasto ja kansainvälisyys hanke tiimin kanssa. Siellä juteltiin kaikkia tän vuoden suunnitelmia ja kuka tekee mitäkin. Mä jotenkin ihmeenkaupalla tulin suostuneeksi media vastaavaksi, eli somet, uutisarikkelit ja kaikki projektivideot on mun vastuulla ja kyllä ihmettelen, että miksi suostuin  ja miten tuun kerkeemään tekemään kaikki, mutta älkää käsittäkö väärin mä oikeesti rakastan kaikkea tollaista hommaa. 

Sen jälkeen kävin ihanalla metsälenkillä ja oli teki kyllä hyvää näin kouluviikon päätteeksi! Lenkin jälkeen kävin nyt yhden tölkin limsaa hakemassa näin perjantain kunniaksi. Loppupäivä menikin jo lauantaita suunnitellessa, ja sit pari YouTube videoo ja nukkumaan. Siinä oli mun perjantai päivä ja eiköhän siirrytä lauantaihin.

Lauantai

Tää lauantai alkoi kello 9.44, kun pikkuveli tuli suunnilleen repimään sängystä, että "pliis voiks tulla mun kaa ostaa karkkipäivän karkkeja". Mä sitten suostuin, ja 9.57 olinkin jo ulkona. Ja joo, tähän mun täytyy vielä sanoa, että mun pikkuveli on maailman pahin herkkujen syöjä, että jos se voisi ite päättää niin se söis herkkuja vaikka koko elämänsä. Toinen asia, se rakastaa mainoksia ja en tiedä, että oletteko te nähneet sitä, mutta hän rakastaa mainosta näistä Fazerin patukoista, jonka takia hän päätti ostaa kaikki mainoksessa olevat patukat ja tehdä niillä sitten itse mainosvideoita.
 
On siinä muutama patukka, ja oli kyllä kallista makso 6,60e. Mutta sitten mäkin löysin yhden mielenkiintoisen tuoteryhmän, jonka tuotteista tulee itseasiassa blogi ensi perjantaina! Kun muuten tulimme kotiin, kyllä oli vähän vanhemmat ihmeissään. Sitten pari tuntia tein yhtä arvioitavaa fysiikan työtä kouluun, kunnes huomasin, että kello oli 14.41 ja olin taas kerran myöhässä. Mulla oli siis klo 15 nuorisovaltuuston kokous ja tuli muuten ihan pikkusen kiire ja lähdin juoksemaan sinne ja muuten kovaa. No mä kuitenkin kerkesin ja olin siellä 14.58 joten ei mennyt sitten yhtään tiukille...
Kokouksessa puhuttiin yhtä sun toista, esim. meidän kouluun pitäisi saada vegaaninen ruoka linjasto ja Orivedelle mopo suora ja kaikkea tällaistä. Sen jälkeen me mentiin vielä syömään sillä porukalla Orivesiläiseen Cantina Fiesta ravintolaan, ja voin jo nyt spoilata, että oli muuten hyvää. Meille oli oikein varattu oma kabinetti sinne ja oli ihana jutella siellä kaikenlaista ja syödä yhdessä! Mä söin tavallista hampparia ja jälkiruuaks jätskiä!


Oli siis mielettömän hyvää, mutta seura oli vielä parempaa. Mä pääsin myös ekaa kertaa mun elämässä 17 vuotiaan auto kyytiin, ja kyllä ajo hienosti! Kun mä sieltä tulin niin en oikeestaan enään tehnyt mitään, joten siirrytään sunnuntaihin.

Sunnuntai

Tää päivä alko tosi tärkeellä menolla, katsottiin yhtä tosi tärkeetä asiaa. Sen jälkeen kävin ulkona taas metsässä ja oli taas ihanaa! Sen jälkeen meillä tuli käymään naapuri, jonka kanssa mä ja mun iskä suunniteltiin isoo metsäretkeä. Näillä näkymin luultavasti mennään ens viikonloppuna metsään yöks ja se on vaan parasta. Tietysti siitä on sitten tulossa blogi ja muutenkin mä rakastan metsässä oloa ja teltassa nukkumista. Sen jälkeen ruvettiin tekemään sitä testaus blogia ja ai että, oli kiva tehdä sitä. Sen jälkeen en kyllä tehnyt oikein mitään.

Tässä oli mun viikonloppu ja nyt seuraava blogi tuleekin jo keskiviikkona klo 15. Silloin paljon toivottu aihe esittelyssä. Kiitos tosi paljon, että luit ja jos haluat antaa palautetta niin laita vaikka sitä tonne kommentteihin. Kiitos vielä ja nähdään taas! 


12 kommenttia:

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...