perjantai 20. elokuuta 2021

SAIN KORONAROKOTUKSEN

 


Hei kaikille!

Mulla oli tän päivän blogiin vaikka mitä suunnitelmia, mutta niistä olisi tullut niihin tuli aina jotain vaikeuksia, niin unohdin ne, mutta tehdään nyt edes jonkinlainen blogi.

Mä sain siis 19.8 koronarokotuksen ensimmäisen annoksen. Nyt mä aijon kertoa vähän fiiliksiä sieltä ja muuta rokotteesta.

Mä itse en siis vastusta rokotusta millään tavalla, mutta en myöskään tuomitse niitä, jotka sitä pelkäävät tai ei muuten vain halua ottaa. Mä itse vain ajattelen, että jos tämä on keino saada tämä loppumaan, niin kyllä mä sen otan, vaikka jotain sivuoireita tulisikin. Muutenkin mitä mä netistä olen näistä sivuoireista lukenut niin ne ovat hyvin yleisiä sairauksia, jotka sitten voisi tulla koronan kanssa vielä pahemmin. Ja jotkut netissä väitetyt sivuoireet eivät edes ole totta, eli se on aina hyvä pitää mielessä!:)

Meillä rokotettiin meidän liikunta salissa, jossa oli ns pieniä koppeja. Kun mä siinä tuolissa istuin, niin kysyin vielä, että vaikuttaako se mitenkään, että on lyhytkasvuinen niin se sano, että jos olen ottanut kaikki muutkin rokotteet niin ei mitään vaaraa. Ja mielummin saisin koronarokotteesta jotain oireita, kun että saisin koronan. 

No sitten mä katsoin kyllä sitä neulaa ja mietin, että ei hirvitys kuinka terävän näköinen. No sit mulle sanottiin, että nyt rokotetaan ja vähän ajan päästä ihmettelin, että miks ei ne nyt rokotakkaan, mutta he olivat jo rokottaneetkin. Siis oikeesti se rokotus se ei tuntunut miltään, ei niin miltään. Tuntuu, että ei mua olis edes pistetty. 

 

Eli mä siis sain Spikevax Moderna rokotteen. Oli muuten hirveän hankalaa ottaa kuva tosta rokote kohdasta, koska se oli niin korkealle laitettu.

Hei! Nyt on perjantai ja tunnin kuluttua blogi julkinen, mutta halusin vielä pari mietettä tähän laittaa. Oon nyt yli 24h seuraillu ja ei niin minkäänlaista oiretta. Siis oikeesti ei mitään, ei edes käden särkyä.
Mun mielestä mä tein oikean päätöksen tässä asiassa, mutta en tuomitse teitä jotka rokotetta ette ota.

Anteeksi lyhyestä blogista, mutta halusin vain ilmoittaa asiasta tännekin.;) Kiitos paljon lukemisesta ja mitä mahtavinta viikonloppua! Nähdään täällä taas maanantaina kello 15! Moikka moi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...