perjantai 28. toukokuuta 2021

SETUPIN ESITTELY

 Hei kaikille! Nyt tulee se setupin esittely, mutta ennen sitä haluan ilmoittaa, että joko huomenna tai sunnuntaina tulee Oriveden esittely johon aion nähdä todella paljon vaivaa joten olisi kiva, jos kävisit katsomassa sen, kun se tulee. Ja vielä muistathan painaa "lue" nappia! Mutta nyt vuorossa siis setupin esittely. 


Ensimmäisenä minulta löytyy gaming headset, joka on malliltaan Nedis gaming headset-over-ear.

Nämä ovat aika halvat kuulokkeet, mutta äänenlaatu on hyvä, mutta mikrofoni on todella heikko, jonka takia olen hankkinut erillisen mikrofonin.

Eli siis mikrofonina minulla toimii Blackstorm dark matter. Erittäin hyvin ottaa ääntä vastaan eikä ota sitä kaukaa. Mikrofonissa vielä erillinen mute nappi. 




Hiirenä minulla toimii joku Deltaco gaming hiiri, en tiedä tarkkaa mallia mutta todella hyvä hiiri.




Hiirimattona toimii Razer Goliathus control fissure hiirimatto. Todella hyvä hiirimatto, toimii hyvin ja hyvän näköinen on! ¨


Tuolina minulla on Arozzi Milano pelituoli. Erittäin hyvä on, erityisen pehmeä ja tuetkin löytyy.


Viimeisenä, mutta tärkeimpänä minulla on pelikannettava, joka on 

MSI GF63 Thin 9SCXR-1252NE 15,6.

Aivan uskomaton kone, pyörittää raskaitakin pelejä ja näyttö on erittäin hyvä.



Tässä minun setuppini, kiitos kun luit ja toivottavasti tulet huomenna katsomaan Oriveden esittelyä. Kiitos vielä ja moikka ja hyvää viikonloppua!

3 kommenttia:

  1. Hyvää viikonloppua sinullekin! Ootan sitä esittely videota innolla😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ja niin ihana kuulla, että odotat innolla! Pidä mukava päivä!

      Poista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...