keskiviikko 30. kesäkuuta 2021

Q&A

 

Hei kaikille! Tervetuloa minun Q&A blogiini, jossa vastailen teidän kysymyksiin. Tein vähän tyhmästi, sillä en ilmoittanut tästä täällä blogissa. Anteeksi, jos olisit halunnut kysyä jotain minulta etkä pystynyt. Otin siis kysymykset instagramistani (samuelin_blogi)
Tähän alkuun haluan kiittää teitä ihanasta palautteesta, mitä olen saanut viime blogista. Minua jännitti julkaista ihan hirveästi julkaista se, mutta näköjään ihan turhaan. Kiitos, että olette noin huippuja! Mahtavaa, että saan tehdä blogeja harrastuksena noin ihanille ihmisille. 
Nyt mennään kysymyksiin!

1. Mikä on mun lempiväri?

--> Mun lempiväri taitaa olla musta.
2. Kissat vai koirat?

--> Ehdottomasti koirat, koska ne on aina niin iloisia, tulee ihmisten luo, haluaa leikkiä ja ne on niin söpöjä.

3. Tappara vai ilves? 

--> En seuraa jääkiekkoa juurikaan, mutta kyllä se tappara parempi on.
4. Paljo nostan penkistä?

--> Enpä ole testannut. :D

5. Mikä on mun lempipeli?

--> Mun lempipeli on ehdottomasti Hayday! Siis niin ihana ja kiva farmipeli.

6. Mikä on mun lempiruoka?

--> Ehdottomasti tortillat! Siihen, kun laittaa kastikkeita, kermaviiliä ja broileria niin ai että mikä yhdistelmä! Ps. Tortillat on vielä parempia, jos lätytkin tekee itse. 

7. Onko kiusaajat pahoitelleet koskaan? 

Tämä oli hyvä kysymys. He pahoittelivat kerran, kun sanoin heille, että nyt en kestä enempää, minun on pakko valittaa. Silloin rupesivat pahoittelemaan ja pyytämään anteeksi.

8. Millä laitteilla pelaan?

Pelaan puhelimella, ps4:sella ja kannettavalla tietokoneella.

9. Mikä on mun lempi herkku?

Tämä on paha, mutta kyllä se taitaa olla Tv Mix salmiakki. Minä ennen vihasin salmiakkia, mutta tuossa pussissa hedelmää ja salmiakkia on sekoiteltu loistavasti! 

10. Jos saisin tietää yhden asian tulevaisuudesta, mikä se olisi?

Kiitos tästäkin! Haluaisin ehkä nähdä, että pystynkö elämään hyvin aikuisena vaikka olen lyhytkasvuinen.

11. Mikä on mun lempi elokuva? 

Tätä on tosi paha sanoa, mutta ehkä kuitenkin Star Wars 6. Katsoimme sitä Kouvolassa, ja olihan se nyt hyvä! Muistakaahan aina ikärajat, kun elokuvaa valitsette! 

12. Mihin ammattiin unelmoit pääseväsi?

Haluaisin ehdottomasti päästä erityisopettajaksi, rakastan opettajan työtä ja ajattelen, että sitä pystyn tekemään lyhyydestä huolimatta. 

13. Kaupunki mihin muuttaisin, jos voisin? Haluaisin muuttaa johonkin vähän isompaan kaupunkiin kuin Orivesi, mutta en kuitenkaan mihinkään Helsinkiin. Lahti on aina kiehtonut minua, mutta Kouvolakin oli ihan huippu paikka! '

14. Mistä sait idean pitää blogia? 

No siis, minä en oikein tiedä. Muistan kun näin yhden mainoksen blogi sivustosta, ja sitten halusin vain ruveta tekemään blogeja. 

15. Milloin Youtube kanava?

Ei milloinkaan, koska en osaa kuvata tai editoida, mutta kiitos että haluaisit!

Tässä oli kaikki kysymykset. Tai no niitä tuli paljon enemmän, mutta kaikki ei olisi mahtunut tähän. Anteeksi, jos sun kysymys ei tullut tähän blogiin. Kiitos ihan super paljon taas lukemisesta ja viime blogin palautteesta. Olette ihan mahtavia! Nähdään ensi blogissa moikka moi!









4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Moikka! Kiva kuulla, että pelaat😊. Se on todella hyvä peli!

      Poista
  2. Mäkin pelaan haydaytä mutta harvoin mun mielestä se on vähän tylsä:DD

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...