tiistai 8. kesäkuuta 2021

SITÄ SUN TÄTÄ

 Eikö ollutkin hieno otsikko? Tätä oli todella vaikea otsikoida, joten laitoin vain jotain, mutta toivottavasti nautitte!


Moi kaikille! Miten teillä on alkanut kesäloma? Entä onko ikävä kouluun, epäilen kyllä että ei. Nyt on ollut aika mukavat kelit ainakin! Kumpia te muuten olette, tykkäättekö enemmän viileästä vai lämpimästä? Okei nyt poikkesin taas aiheesta, mutta minusta on niin kiva kysellä teiltä kaikkea. Nyt asiaan, minulla olisi suunnitelmana tehdä blogeja teatteri harrastuksestani, kesä suunnitelmista, mitä syön päivässä, sairaudestani ja tarinani koulukiusattuna, mutta mitä haluaisitte kaikista eniten? Tässä välissä muuten, jos ette seuraa minua vielä instagramissa se löytyy nimellä samuelin_blogi. Sinne voi tulla aina kertoilemaan yksityisesti kaikkea. Olin muuten eilen siellä 4h:n järjestämässä yritysvalmennuksessa, ja oli muuten mielenkiintoista! Ja sitten vielä yksi asia nimittäin olin eilen pikkuveljeni kanssa Tokmannilla, koska lupasin ostaa hänelle muumilimpparin, ja hän löysi sitten vesipyssyjä ja pyysi sitten, että "pliis osta tää mulle pliis" No minä sitten olin, että no enköhän minä voi ostaa, mutta se näytti niin hauskalta, että ostin sitten itsellenikin. Eikös se sanonta niin mene, että lapsi on terve, kun se leikkii? En sitten tiedä päteekö 14vuotiaisiin...

 Kiitos, kun luit ja nähdään seuraavassa blogissa! Moikka moi!



2 kommenttia:

  1. Lämmin on kyllä parasta!😍 Ja joo kyllä se tulee, mutta en vielä tiedä milloin. kivaa viikonaloitusta!

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...