lauantai 5. kesäkuuta 2021

TUULETIN OSTOKSILLA...TAI AINAKIN PITI OLLA!

 Hei kaikille! Mulla sattui tänään aika hauska juttu, joten haluan kirjoittaa sen tänne. Orivedellä on ainakin tällä hetkellä ihan jäätävän kuuma, joten lähdin ostamaan parin kaverini kanssa tuuletinta Tokmannille. No tuulettimia ei ollut siellä joten sanoin sitten, että en mä sit mitään aio ostaa, mutta sit toinen niistä kavereista antoi minun syliini vain kaktus lampun ja oli sillä tavalla, että: Hei, osta toi nimittäin se näyttää siistiltä. No mä en edes ihan heti tajunnut mikä se oli, mutta ostin sen kuitenkin. No nyt kotona laitoin sen pöydälle/päälle niin se näyttää todella hienolta, että kiitos mun kaverin sain ostettua hienon lampun vaikka hain tuuletinta. 




Ps. Olen tehnyt Instagram tilin blogilleni, joka löytyy nimellä samuelin_blogi

3 kommenttia:

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...