keskiviikko 21. heinäkuuta 2021

KIITOS& TAMPERE MY DAY

 


Tänään luvassa kiitoksia ja fiiliksiä Tampereelta!

Hei kaikille! 

Mä olin tiistaina Tampereella, mutta ennen kuin kerron siitä niin haluan kiittää teitä ja paljon. 70 lukijaa ja 4500 näyttökertaa, joka on oikeesti uskomatonta. Kun mä aloitin tämän blogin, en olisi ikinä uskonut, että saisin näin paljon lukijoita ja näyttökertoja. Toivottavasti uskotte sen, että olen oikeasti miljoonasti kiitollinen juuri sulle, että luet näitä. Haluaisin taas sanoa enemmän, mutta ainoa mitä voin on KIITOS niin paljon, ette oikeasti arvaa kuinka tärkeitä ja kuinka iso ilonlähde olette minulle! Toivottavasti voin antaa edes jotain takaisin näiden blogien välityksellä. ~Samuel

Tää my day ei sitten ole mikään erikoinen, mutta toivottavasti nautit. :)

Mä olin siis tiistaina Tampereella ja olin pelaamassa siellä Pokemon Go:ta. Kerro tohon alle ihmeessä, että ootko pelannut/pelaatko sitä? Itse olen taas innostunut siitä näin talven jälkeen. Pokemonit mitä saatiin oli huonoja, mutta seura oli huippu ja kaupunki fiilistely oli kivaa. Me käveltiin eka Kalevassa, joka oli kyllä tälläiselle landelaiselle kuin tulevaisuus. Siis oikeasti tuntuu, että tämä Orivesi on jäänyt jollekkin 1900 luvulle, koska täällä liikenne ja keskusta on suorastaan iso vitsi. Orivedellä ei ole ikinä tälläistä:

             
 Siis oikeasti rstuin tuollaiseen kävely ostoskatuun. Toi lasiseinämä vasta upea olikin! Ja siis ratikka meni siellä seitsemän minuutin välein, joka kulki autoteiden välissä. Ratikasta puheenollen me myös matkustettiin sillä, joka oli kivaa, mutta jännää. Ainakin se oli halpa nimittäin Kalevasta keskustaan matka maksoi 1e. Tässä kuvia siitä:

 

 
Oli kyllä kiva päästä testaamaan ratikka, mutta sen jälkeen mentiin pikku kakkosen puistoon pelaamaan pokemonia, jonka jälkeen mentiin Mäkkäriin. Mä siis en ikinä syö Mäkissä, mutta nyt kävin. Ruoka oli todella hyvää ja iso plussa vielä siitä, että työntekijä oli ihanan auttavainen. Hienoa työtä Koskikeskuksen Mcdonalds! Tässä kuvia ruuista:

 

Iso suositus muuten tuolle suklaa vanilja pirtelölle! Oli 5/5!

Sitten jouduinkin jo lähtemään kotiin, mutta kivaa oli! Tässä pieni bussi crib:

Siellä oli ihanan pehmeet tuolit, pöytä ja ikkuna.
 
  Kiitos kun luit ja kiitos vielä kaikesta tuesta tätä blogia kohtaan! 
Ps. Jos luit tähän asti niin kommentoi "pirtelö", mutta moikka!






11 kommenttia:

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...