sunnuntai 31. lokakuuta 2021

TOP 5 MUN LEMPIJUOMAA

 


Hilipatsuikkelit kaikille, se on Sakke tässä!:) 

Päivitin vähän aloitusta, mitäs pidätte?

Anteeksi, että tässä on ollut taas vähän taukoa viime blogista, mutta mun oli pakko ottaa pieni breikki, mutta nyt alan tykittämään sellaista tahtia blogeja, että huh huh! Ajattelin eka väsätä jonkun isomman ja vakavamman blogin, mutta päädyin sitten kuitenkin tämmöiseen rentoon tier listaukseen, mutta toivottavasti tykkäätte. Miten teillä on muuten viikonloppu mennyt? Itse olin Siikanevan laavulla yötä ja oli kyllä taas aivan mahtava reissu! Jos haluat nähdä sieltä kuvia, niin kannattaa käydä katsomassa mun instagramista niitä. Mun ig on samuelin_blogi 

Mä tiedän, että kukaan ei pidä mainostamisesta joten teen vain lyhyen mainos puheen.


Jos haluat tukea mun blogia täysin ilmaiseksi ja, että et menetä siitä mitään. Niin olisin ihan super, super ja vielä kerran super kiitollinen, jos liittyisit mun blogin lukijaksi. Se vie vain ehkä 15 sekuntia, ei maksa mitään ja tukee ja motivoi mua ihan sikana, jos haluat sen tehdä niin painat vain vasemmasta yläkulmasta kolmea viivaa ja sinistä "lue" nappia. Ylhäällä vielä apu kuva:)Kiitos ihan järkyttävästi, jos liityit lukijaksi!<3 Nyt itse blogin pariin!

Tänään siis aiheena mun lempi juomat ja jo kesältä tuttuun tapaan teen sen "top 5" tier listin muodossa. Mä olen aina ollut sitä tyyppiä, että en välitä oikein karkista tai sipsistä, mutta juomista kyllä pidän paljon! Joten mä ajattelin perjantain ratoksi teille kertoa, että mitkä ovat mun lempi juomat. Eiköhän mennä pitemmittä puheitta itse listauksen pariin.


5. Fanta Exotic

Mä en tiedä, että oletteko edes nähneet tätä, koska ainakin mitä minä tiedän niin tätä ei kyllä ole ainakaan joka kaupassa, koska olen maistanut tätä vain kerran ja muistaakseni ostin tätä Verkkokaupasta. En tarkalleen edes muista, että miltä se maistui, mutta sen muistan, että se oli muuten aivan järkyttävän hyvää! Voisi varmasti mennä ylemmäksikin, mutta kun en ole juonut sitä niin paljon, että voisi sanoa mausta vielä enemmän.


4. Cola Vanilla (Sun'n)

Tätä olen itseasiassa maistellut ihan blogissani, nimittäin siinä, kun testasin kaikki nämä Sun'n juomat. Se uusi Coca Cola Zero oli pahimman luokan pettymys, mutta tässä on kyllä onnistuttu loistavasti suhteuttamaan Colan ja Vanillan maku tölkkiin, sekä siinä on ripaus jotain täysin erilaista kuin muissa vastaavissa juomissa. Aivan loistava, mutta ei tietenkään yllä täysin original Coca Cola Vanillan tasolle.


3. Coca Cola

Siis kyllähän se normaali Coca Cola on vaan parempi kuin kaikki muut lisämaku Colat ei sitä voi kieltää, mutta yltääkö joku Pepseistä vieläkin korkeammalle kuin Coca Cola? Se selviää myöhemmin. En mie edes pysty kertomaan, että miksi juuri Coca Colan maku on hyvää, mutta niin se vain on. Loistavan juoman ovat tehneet, ei sitä kyllä voi kieltää. Olenko muuten ainoa joka pitää paljon enemmän tölkki juomista, kun pulloista? Musta tölkissä ne maistuu paljon paljon paremmilta.


2. Kanes Bouncy

Siis heti kun googletin tästä kuvan niin alkoi ihan hirveästi mieli, mutta siis en pidä oikeastaan mistään muista Kanesin juomista, mutta tämä on aivan jäätävän hyvää! Sitruunaa, aprikoosia ja hiilihappoja, ai että mikä yhdistelmä. Tämän juoman paras puoli aivan ehdottomasti on raikkuus, siis aivan törkeän raikas maku! Tässä on myös vähän kofeiinia niin antaa vähän virkeyttä! Kaikin puolin siis aivan mahtava juoma, mutta mikä onkaan sitten tätäkin parempi? Se selviää nyt!

1. Pepsi Max

Kyllä se niin on, että ainoa jolle ykköspaikan voi antaa on Pepsi Max! Siis miehän olen aina ollut sillä tavalla, että sokerittomat juomat on aina aivan hirveitä, mutta Pepsi Max:iin on onnistuttu tekemään niin hyvä maku eikä sokerittomuus maistu yhtään. Siis Cola ja kaikista juomista yksinkertaisesti se paras, ei muuta. 

Noin, siinähän oli meikäläisen juoma tier list ja nyt olisi kiva kuulla, että onko teillä yhtään samanlaisia lempi juomia kun mulla? Kiitos kun luit ja me nähdään sitten taas ensi viikolla! Tsemppiä kaikille marraskuuhun! Moikka moi!















5 kommenttia:

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...