maanantai 18. lokakuuta 2021

UUDISTETAAN BLOGIN ULKONÄKÖ!

 


Hei kaikille!

Tänään on ensimmäinen virallinen syysloma päivä ja kiitos todella paljon, että oot tullut tänne viettämään sitä!:) Tänään meillä on paljon tehtävää joten ei ehditä paljon kuulumisia vaihtaa, mutta jutellaan niistä sitten taas ens blogissa. Mutta nyt, on aika tehdä se mitä te ja minä olen odottanut jo kauan. Nyt on vihdoin aika päästää irti menneestä ja siirtyä eteenpäin ja alkaa pysymään ajan hermolla. Nimittäin tänään, itseasiassa jo kohta... ei kun juuri nyt me aiomme uudistaa mun blogin ulkonäkö totaalisesti vihdoinkin! Mä oon saanut niin ihanaa palautetta aina niin vähintä mitä mä ainakin voin tehdä on, että tarjoan teille hienon ja siistin blogin joten nyt mennään!

EDIT: Tää oli oikeasti todella vaikea toteuttaa järkevästi niin en tiedä, että tuliko tästä ollenkaan hyvä.

Tätä on aika vaikea kirjoittaa, mutta koitetaan!


Mulla on ollut nyt käytössä tuollaisella fontilla oleva otsikko ja se on kyllä ihan kiva, mutta mietin, että teksti on aika ohutta ja valkoinen vähän tylsä väri joten katsotaan, jos sen tilalle löytyisi joku parempi.

 
Hei, hei hei! Tämä on musta paljon parempi. Tykkään ihan sikana tuollaisesta yks värisestä ja paksusta fontista. Löytyi vielä tuollainen tosi kivan sävyinen harmaa, niin ai että! Otsikko on ainakin nyt check✅ Siispä siirrytäänpä seuraavaan kohtaan.

 
Toi itse blogipostausten teksti on todella huono ainakin mun mielestä, koska jotenkin sitä on tosi vaikea lukea. Siispä muutetaan se johonkin parempaan!


Nyt tuo on musta paljon parempi! Jotenkin paljon helppo lukuisempi ja tavallisempi, mutta kuitenkin vähän erilainen fontti.

Tämä ei mikään iso muokkaus ole, mutta muokkaus kuitenkin. Elikkäs, muutin tuon kommentti painikkeen harmaasta mustaksi. Pieni teko, mutta jotenkin tuo kivaa sävyä. Mitä te ootte mieltä, että oliko tuo liian turha vai hyvä muutos? 

Mä en tiedä, että miksi ihmeessä mä en ole jo kauan sitten vaihtanut noiden postausten otsikoiden fonttia. Siis nuo ovat aivan hirvittäviä. Eihän tuosta saa edes mitään selvää ja muutenkin näyttää aivan hirveältä. Joten nyt me etsitään vihdoinkin uusi fontti!

 
No nyt on paljon parempi! Aika tavallinen, mutta nyt siitä saa heti selkeän tiedon, että mitä on luvassa. Siirrytäänpä seuraavaan kohtaan!

Viimeiseksi mä haluan muuttaa ton taustan, se on ollut aina tuollainen enkä oo ikinä pitänyt siitä.


Okei, mä oon myyty. Ihastuin aivan samantien tähän taustaan. Siis jotenkin tämä on musta aivan upea! 

Noin, siinä oli kaikki muutokset tällä kertaa ja nyt olisi todella tärkeää mun kuulla, että mitä mieltä just sä olet näistä muutoksista?  Ja onko nyt kivempi vai huonompi lukea blogia, olisi ihan super mahtavaa, jos jättäisit kommenttia asiasta. Kiitos paljon lukemisesta!






















4 kommenttia:

  1. Hyviä muokkauksia, mutta älä nyt ihmeessä kutsu "hirveiksi" entisiäkään! Sulla on kiva blogi, tuore ja erilainen sun ikäiselle.

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...