maanantai 18. huhtikuuta 2022

JAA, TAAS MENNÄÄN!

 


Moikkaa ja tervetuloa lukemaan uutta blogia!

Siitä on jälleen ihan liian pitkä aika, tai no ainakin minulle. Minulla ei ole oikeastaan mitään hajua, että mitä muuta voisin tässä kertoilla kuin, että olen takaisin. Mutta hei, eiköhän mun höpötystaidoilla aina jotain keksi, jos ei mitään tärkeää niin sitten turhaa. Kuitenkin, tänään ainakin tauosta, mitä olen tehnyt lomalla, tulevista viikoista ja blogeista. Ihana, jos olet tauosta riippumatta tullut lukemaan, mutta jos et ole niin ei sekään haittaa, ymmärrän sen täysin. Joka tapauksessa eiköhän mennä itse asiaan ja vielä kerran, tervetuloa mukaan!

Jäin siis 8. huhtikuuta tauolle, piti ihan tarkistaa... Se oli perjantai, eikä sillä viikolla tullut yhtään muita blogeja, miksi? Kun edeltävän viikon perjantain blogi oli tehty, niin mun piti alkaa tietysti heti tekemään jo seuraavan viikon blogeja, mutta se oli erittäin hankalaa. Tuntui, että jokainen sana oli hirveän työn ja tuskan takana. Ajattelin vain, että olin tehnyt liikaa töitä ja otin sen perjantain blogivapaata ja hoidin muita hommia, jotka sujui hyvin. Aloin jo huolestumaan, kun koko viikonloppuna en suoraan sanottuna pystynyt tekemään blogeja.

Silloin myös Instagramin, snapchatin ja Discordin päivittäminen tuntui jotenkin todella raskaalta, enkä tiennyt mistä se johtuu. Kunnes 3.-4. huhtikuuta välisenä yönä heräsin monta kertaa ikään kuin peloissani, että tämän viikon blogit on tekemättä ja viestit on kasaantuneet. Silloin tajusin, että olin uupunut liiasta tekemisestä. Aluksi en halunnut sitä hyväksyä, koska en mielestäni "saanut" pitää lomaa. Jouduin kuitenkin pakon edessä toteamaan silloin perjantaina, että ei, en voi jatkaa näin, pakko pitää sairaslomaa. 

Niinpä jäin lomalle, ja se kyllä kannatti! Nyt ihan kuin uudesti syntynyt, energiat täysissä ja innolla pääsen taas rakasta asiaa tekemään! Mitä minä tästä sitten opin? Aina ei pidä paahtaa vain eteenpäin, vain kuunnella itseä ja omaa jaksamista. Aina ei voi koko ajan olla energinen ja somettamis tuulella. Rakastan tätä, mutta silti myös palautuminen on tärkeää, etenkin somettamisen raskauden takia. Eiköhän kuitenkin tämä asia ollut tässä ja siirrytään seuraavaan väliotsikkoon!

Mitä olen tehnyt?

Nyt täytyy kyllä sanoa, että en oikein mitään. Voin jakaa lomani kolmeen osa-alueeseen, nukkumiseen, rentoutumiseen ja ulkoiluun. Mitään muuta melkeinpä en ole tehnyt. Ai niin! Huomenna lähden eräretkelle, josta on tulossa ihan oma bloginsa itseasiassa ensimmäistä kertaa ikinä. Mulla on paljon toteutus ideoita, mutta saa nähdä onnistunko niistä yhdessäkään.. Jutellaan vielä hetki tulevista blogeista. Blogeja on nyt tulossa aika paljonkin, tällä viikolla kolme, nyt maanantaina, jota luet itseasiassa parhaimmillaan, keskiviikkona ja lauantaina. Minulla on muuten ensi viikolla TET-viikko S-marketissa, josta ajattelin tehdä sellaisen päiväkirja blogiputken eli tiistaina tulisi maanantain työpäivästä blogi ja niin edes päin!

Minulla ei oikeasti ole oikein muuta joten eiköhän pistetä tämä blogi pakettiin. Ihanaa olla takaisin tekemässä mun yhtä elämän parasta asiaa ja pitää yhteyttä taas teihin! Oikeasti minulla on ollut ikävä teitä. Nähdään kaikkialla someissa ja keskiviikkona klo 15 sitten retkeilyblogi!

 Kiitos paljon, kun luit ja nähdään taas moikka mooiii!

3 kommenttia:

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...