keskiviikko 8. kesäkuuta 2022

KEVÄTJUHLA MY DAY!


Lauantai 4.6 klo 7.15

Moikkaa ja tervetuloa lukemaan uutta blogia!

Oikein hyvää ja sekavaista huomenta. Tänään se sitten alkaisi, nimittäin kesäloma! En ole onneksi ainoa, joka on hullu nimittäin tiedän monia muita, joiden mielestä ei myöskään tunnu yhtään kesälomalta. Jotenkin tämä vuosi on mennyt niin nopeasti, että en ole edes tajunnut ajan kulua. Kahdeksalta kuitenkin alkaa kevätjuhla, joka on liikuntahallille, sen jälkeen meille tulee naapurit käymään ja mistään muusta en tiedä, että mitä tämä päivä pitää sisällään.

Minua muuten jännittää ja stressaa ihan hirveästi mennä sinne, koska ensinnäkin en ole ikinä viettänyt siellä kevätjuhlaa ja avustajallani ei ole tänään työpäivää joten minua avustaa luokanvalvojani, joka on minusta todella noloa ja se oikeastaan jopa hävettää minua, mutta sitten taas mitä väliä. Hän on sanonut, että pitää sitä kunnia-asiana joten miksi minun pitäisi sitä hävetä. Nyt kuitenkin kamat kassiin ja kohti kevätjuhlaa!


Klo 10.02

KESÄLOMA! Kevätjuhla ja kahdeksas luokka olisi sitten siinä. Samaan aikaan ihana tunne, mutta samaan aikaan myös sellainen, että mitäs nyt. No nyt ainakin nautitaan kesästä, kun sitä kerrankin Suomessa on. Toivottavasti kaikilla teillä tuli hyvä todistus, mutta muista aina, että todistus ei kerro ollenkaan minkälainen olet ihmisenä tai elämässä pärjäämisen taidoista vaan se kertoo pelkästään miten osaat jonkun oppiaineen. Kukaan ei voi olla paras kaikessa, mutta ihmisenä ja luonteeltaan kaikki ovat 10 tasoa!

Nyt kuitenkin kesälomille ja nähtävästi naapurimme saapuivatkin jo joten eiköhän mennä katsomaan, että mikä meno tuolla olohuoneessa on! Nyt se sitten alkoi, juuhuuu!


Klo 12.17

Täälläpä ollaan jo ihan juhlatunnelmissa, isä teki pizzaa koko porukalle ja minä testasin ensimmäistä kertaa laittaa Pauligin frezza kahviin jäitä. Idea tuli siis mainoksesta, mistäs muualtakaan... Minä en syö nyt pizzaa, koska yksinkertaisesti ei ole yhtään nälkä. Meille tuli muuten pöydässä erittäin tärkeä puheenaihe, nimittäin "kuuluuko ananas pizzaan?". Minä olen aina ollut sitä mieltä, että se kuuluu, mutta nykyään ehdottomasti sitä vastaan. Kummalla puolella te olette? Muistakaa, että kaikilla saa ja pitää olla oma mielipide makuasioista ja jokaisen mielipide on oikea.



Klo 18.37

REISSU HESBURGERIIN!

Voihan kääk, ties kuinka monta tuntia sitten päivitin tänne viimeksi, mutta tervetuloa nyt seuraamaan reissua Hesburgeriin! Meidän lähin Hesburger sijaitsee Ysitien varressa noin viiden kilometrin päässä, mutta meiltä vie onneksi sinne tie metsän kautta joten näin kesäloman kunniaksi lähdemme piipahtamaan siellä.

Menen alkumatkan mönkkärillä, mutta kävelen loppumatkan ja tämä sen takia, ettei voimani vahingossakaan lopu. Voihan maisema sanon minä, emme ole edes päässeet vielä metsään asti, mutta silti nämä maisemat ovat niin upeita. Tosin nuo rakennuskontit pilaavat kyllä tätä aika tavalla, mutta eiköhän kuitenkin jatketa matkaa!

 

Terveisiä tienpäältä! Nyt on parisen kilometriä tultu ja jätin mönkkärinkin jo tien poskeen ja aloin kävelemään. Löysin myös tällaisen kivan heinän, ai niin! Joku voi varmaan ihmetellä, että miksi minulla on housun lahje ylhäällä? Vastaus on outo, mutta kerrotaan se silti. En muista, että olenko kertonut sitä täällä aiemmin, mutta minä olen aina ollut varsinainen hyttysmagneetti. Tänä kesänä minua on pistetty varmaan jo enemmän kuin viime kesänä yhteensä.

Oli minulla sitten kuinka paksut vaatteet tahansa ne pystyvät aina pistämään minua housujeni läpi, mutta kutittaminen on vaikeampaa vaatteiden läpi. Siispä olen nyt jo alistunut kohtalooni ja pidän lahjetta ylhäällä, että hyttyset pystyy pistämään siihen ja minä pystyn helposti kutittamaan. Uskokaa tai älkää, mutta näin on parempi. Toki tiedän, että kutittaminen vain pahentaa tilannetta, mutta minä en pysty pidättelemään.


Huh huh! Se olisi jo melkein koko matka talsittu, mutta vaarallisin kohta edessä. Nimittäin ysitie. Jep, se täytyy ylittää, eikä siinä luonnollisesti ole mitään hienoja ja turvallisia suojateitä. En ikinä suosittele kenenkään ylittävän Ysitietä, mutta me tehdään se, koska ollaan tyhmiä. 

Huh, turvassa ollaan! Oli muuten niin pelottava kokemus, että voihan pojat. Tosin, sen sijaan, että keskittyisin nopeasti ylittämään tietä niin sanoin vain, että ota kuva, ota kuva! Tyhmyyttä ja hulluutta, älkää ikinä tehkö samalla lailla!


Perillä ollaan ja tilaus tehty. En ole syönyt tänään oikeastaan mitään, joten otin ihan tuplajuustohampurilaisen, ranskalaiset ja Coca colan, tiedän, se minun kofeiinilakko meni vähän miten meni... Nyt kuitenkin syömään joten minä taidan lopettaa tämän My Dayn tähän. Tästä tuli jotenkin todella outo ja huono, mutta kiitos kuitenkin, jos luit! Nähdään taas ja mooiikka moii!






1 kommentti:

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...