tiistai 13. heinäkuuta 2021

MAISTELLAAN MEILLE TUNTEMATTOMIA JUOMIA

 Hei kaikille!

Tähän heti alkuun haluan sanoa, että täällä on todella huono valoitus joten kuvat ovat todella huonoja. pahoittelut siitä!

 Minä olen tällä hetkellä Ikaalisissa ja tästä on tulossa kunnon reissu blogi, mutta näin tänään kaupungilla juomia joita en edes ole nähnyt ja maistellaan niitä nyt minun pikkuveljeni kanssa. Teemme niin, että molemmat kertoo oman mielipiteensä kyseisestä juomasta. Huomioikaa, että teen tämän vähän huonossa kirjoitus paikassa joten kirjoitus ei ehkä ole kauhean laadukasta. Nauttikaa!



Juoma 1: What The Fanta

Minä en ole ikinä nähnyt tätä ja pullo näytti niin erikoiselle, että oli pakko ottaa. Tämä näyttää ainakin kivan väriseltä. Maistellaas!

Pikkuveljen antama arvosana: 4/5, koska se oli kauniin värinen ja maistui erikoiselta.

Minun antama arvosana: 2/5, koska maistui pelkästään laimealjele mustikkamehulle.



Juoma 2: Toukkis 

Minä olen nähnyt näitä paljon someissa, mutta olen aina halunnut maistaa näitä ja onneksi löysin nyt nämä. Maistellaas!

Pikkuveljen antama arvosana: 2/5, koska se maistui oudolta ja puolukkamehulta.

Minun antama arvosana: 1/5, koska se maistui laimealta, kirpeältä ja omena mehulta.



Juoma 3: Jaffa vihreä omena

Muistaakseni olen nähnyt näitä tummempana ja sinisessä etiketissä joskus, mutta tälläisenä en ikinä. Maistellaas!

Pikkuveljen antama arvosana: 3/5,  koska se maistui muuten hyvältä mutta outo jälkimaku.

Minun antama arvosana: 2/5, koska aluksi oli hyvä omenan maku, mutta jälkimaku oli mielestäni sitruunainen, joka maistui hirveältä.



Juoma 4: Päärynä Limonadi

Olen paljon juonut päärynä limppareita, mutta tätä en ole ja halusin maistaa! Maistellaas!

Pikkuveljen antama arvosana: 4/5, koska se oli laimeeta, mutta todella makeaa.

Minun antama arvosana: 3/5, koska siinä maistui liian vähän päärynä, mutta silti oli hyvää.



Juoma 5: Jaffa mustikka vadelma

Juoman väri oli minusta todella hieno ja maku sekoitus kuulosti hyvältä. Maistellaas!

Pikkuveljen antama arvosana: 5/5, koska se oli vahvaa ja maistui marjamehulta.

Minun antama arvosana: 5/5, koska siinä oli juuri paljon makua ja rakastan mustikkaa ja vadelmaa.

Tulihan se 5/5 sieltä! Kiitos, kun luit ja nähdään seuraavaksi reissu blogissa!

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Musta tästä tuli ihan huono, mut tosi kiva jos sä tykkäsit!

      Poista
  2. Moi luin tän blogin oon maistanut tuota sinistä, omasta mielestäni 3/5 ja sitten tuo toukkis tölkki 2/5

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva tykkään kaikista arvostelu jutuista

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...