lauantai 14. elokuuta 2021

MITEN ENSIMMÄINEN KOULUVIIKKO MENI?

 


Hei kaikille!

Nyt on ekasta kouluviikosta selvitty ja nyt ajattelin kertoa vähän tunnelmia ja omia fiiliksiä koulun alusta. EDIT: tästä tulikin tällänen ns. koulu my week sittenkin. Tähän alkuun täytyy muuten sanoa, että aion kertoa nyt ja tulevaisuudessa asiat aina niin kuin ne on, eli olen 100% rehellinen kaikista asioista. 

Ekaks mun täytyy kyllä sanoa, että mua hämmensi se, että meillä alko tiistaina koulu, mutta melkein kaikilla muilla kaupungeilla alkoi keskiviikkona koulu. Ihan epäreilua, mutta se oli musta vaan outoo, että miksi näin. 

Mä olin siis jo käymässä jo maanantaina tapaamassa meidän luokan uutta ohjaajaa ja nuorisotyöntekijää. Se oli ihan sika hauska ja hyvä, koska sit tiesin tiistaina jo vähän hänestä. 

No tiistaina sitten koulu alkoi ja oli suoraansanottuna aivan hirveää herätä niin aikaisin, mutta sit kun pääsin ylös niin lähdin oikeastaan samantien kouluun, koska en syö aamupalaa ikinä. No sit mä lähdinkin mönkkärillä kouluun, ja muuten olisi super mahtavaa, jos kertoisit, että haluaisitteko mönkkärin esittelyn ensi maanantaille vai ensi perjantaille? No koulussa meni kyllä kaikki hyvin ja meillä synkkasi heti uuden avustajan kanssa ja haluaisitteko sellaisen koulu my day blogin? 



Keskiviikkona meillä oli matikkaa, joka on siis ihan ehdottomasti lempiaineeni niin ihanaa päästä opiskelemaan sitä ja meillä olikin heti potenssi laskentaa!:) Liikunnasa meillä oli yleisurheilua, joka oikeasti meni tosi hyvin ja pystyin tekemään kaikki mitä muutkin teki. Meillä on sellainen käytäntö, että jos en jotain pysty tekemään niin sovelletaan sitä!:) Torstaina meillä oli äikkää, jota opettaa meidän luokanohjaaja joten se oli kivaa. Perjantaina ei oikeastaan tapahtunut mitään joten hypätään vielä loppu mietoksiin. 

Siis mä jännitin oikeesti ihan hirveesti koulun alkua, mutta kaikki meni tosi hyvin ja oli suorastaan kiva päästä kouluun. Tänä vuonna haluan panostaa entistä enemmän kouluun, mutta se ei tule vaikuttamaan blogien tulemiseen vaan leikkaan mielummin muista turhista asioista. Ai niin, mä ilmoittauduin sellaiseen kokkaus kerhoon ja sellaiseen haaste kerhoon, jossa ruvetaan tekemään sisältöä Oriveden nuokkarin YouTube kanavalle. Mulla alkaa myös teatteri tässä lähiaikoina joten kiirettä tulee taas olemaan, mutta sen takia oon yrittänyt esim. lopettaa pelaamisen, koska se on aika turhaa minusta. 

Okei, tästä tuli aika lyhyt blogi, mutta toivottavasti tykkäsit ja nyt tulee blogeja joka maanantai ja perjantai klo 15, joten toivottavasti ehdit tulee tänne blogien pariin silloin!:) Laittakaa ihmeessä palautetta ja kertokaa myös tonne alas, että miten sun koulu on lähteny sujumaan!

2 kommenttia:

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...