maanantai 9. elokuuta 2021

OLEN TAKAISIN


Hei kaikille!

Mä ajattelin, että rupeen kirjoittamaan tätä jo perjantaina, mutta päädyin kuitenkin aloittamaan kirjoittamisen vasta tänä eli lauantai iltana, mutta parempi myöhään kuin ei millonkaan. 

Mutta se alkujorinoista, joten eiköhän aloiteta!

Mä olin siis viikon tauolla ja nyt mä tulen kertomaan siitä, koulusta ja paljosta muusta! Täytyy sanoa, että oli hyvä pitää viikko taukoa, koska nyt on taas ihan mahtavaa kirjoitella tänne!No mitä mä sit tein sillä tauolla? Mä opiskelin ton puhelimen käyttöä ainakin, ja oikeesti toi OxygenOS on vaan niin hyvä käyttöjärjestelmä! Sitten mä kävin paljon metsässä ja etenkin uimarannalla, koska meiltä pääsee hyvin metsäreittejä pitkin sinne. Mä voisin vaikka laittaa pari kuvaa sieltä rannalta tähän alas. Toinen kuvista löytyy jo mun instagramista, mutta kaikki ei mua siellä seuraa joten laitan sen tännekin. Mun instagram nimi on siis samuelin_blogi. Kiitos jos käyt tsekkaa!:)



Muuten nyt mun mönkkäri olis kunnossa, joten jos haluat, että tekisin siitä esittelyn niin laita se ihmeessä kommentteihin. No siinäpä ne mun tekemiset joten siirrytään seuraavaan asiaan!

Mä katoin viimeisen kerran tätä viime sunnuntaina, ja oli 85 lukijaa ja nyt on 91! Ei voisi kyllä paremmin palata ja on oikeesti ihan uskomatonta ajatella, että kuinka nopeasti tänne tulee ihmisiä. Kiitos ihan jokaiselle, olette mulle kuin ystäviä! Ja jos et ihmeessä oo vielä liittyny lukijaks nii olisi super mahtavaa, jos liittyisit nyt. Se on ilmaista, tukee mua ja pystytään paremmin kommunikoimaan toisillemme! Eli tuolta vasenyläkulmasta ja sit se sininen nappi!:) Kiitos niin paljon!



Ja sit olisi vielä koulun alkaminen, mulla on vähän ristiriitaisia ajatuksia siitä, mutta mä tykkään opiskelusta ja uuden oppimisesta, mutta mä en tykkää niinkään olla siellä koulussa, koska se vanhanaikainen enkä mä pysty olemaan siellä itsenäinen. Itseasiassa huomenna tai siis teille tänään klo 15 meen jo käymään koululla tapaamassa uutta avustajaa ja nuorisotyöntekijää! Kertokaa ihmeessä kommenteissa, että haluaisitteko jotain kouluaiheista blogia? Kiva muuten, että kouluhan alkaa tiistaina niin juuri se on mun pisin päivä viikosta. Mä oikeastaan voisin näyttää mun koulurepun, jos joku sen haluaisi nähdä! 


  

Tuollanen ihan normaali, mutta saa onneksi säädettyä hyvin mun mitoille sopivaksi. Onko muuten teillä Wilma jo oppilaillakin, meillä ainakin ja se kyllä helpottaa kummasti koulutyötä. Kyllä vähän jännittää 8.lk, mutta niinhän se pitää ollakin ja katsotaan mitä tuleman pitää. Onneksi mulla on ainakin paras luokanohjaaja ikinä, joka auttaa aina tarvittaessa.

Mun täytyy vielä näyttää yksi juttu, koska se on aika hauska!:) Mun yks tuttu oli reissussa ja toi mulle tuliaiseksi ihan sairaan hienon mukin!
 Siinä lukee kaikkea bloggaamiseen liittyvää, mutta ruotsin kielellä.


Noin, tässä lyhyesti mun kuulumiset ja mietin, että haluaisitteko "miten eka viikko koulussa meni" tyylisen blogin perjantaina? 

Nyt mä haluan antaa jokaiselle omasta puolesta tsemppiä jokaisen arkeen ja koulunkäyntiin! Tiedän, että jotkut lukijoistani ovat koulukiusattuja ja tiedän miltä se tuntuu ja haluan sanoa erityisesti heille tsemppiä ja jaksamista arkeen! Muistakaa puhua jollekkin, jokainen koulun opettaja on juuri sinua varten.

Kiitos taas juuri sinulle, että luit tämänkin blogin ja, että tulit ylipäätänsä takaisin tänne blogin syövereihin tauon jälkeen. Olisin myös erittäin kiitollinen, jos jaksaisit kommentoida tuohon alas palautetta ja vastauksia kysymyksiin. Kiitos taas paljon! Moikka moi!

3 kommenttia:

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...