maanantai 27. syyskuuta 2021

TESTISSÄ UUSI COCA COLA ZERO VANILLA!

Hei kaikille!

Tänään tiedossa aika lyhyt ja aika lyhyellä aikataululla tehty blogi, mutta toivottavasti tykkäät siitä huolimatta, pari asiaa kuitenkin ennen sitä. Anteeksi, että nyt ei ole tullut pitkään aikaan blogeja. Mulla on ollut tosi kiireistä koulun ja harrastusten parissa, mutta yritän taas alkaa tekemään blogeja. Kiitos taas kaikesta palautteesta, mutta nyt pitemmittä puheitta itse blogin pariin.

Kun mä olin 3.lk niin mun ehdoton lemppari juoma oli Coca Cola Vanilla, mutta se lähti myynnistä aika pian sen jälkeen ja minua harmitti se oikeasti todella paljon, koska se oli niin hyvää! Nyt viisi vuotta myöhemmin kyseinen juoma tekee paluun ja totta kai mun piti heti sitä testata joten tässä mun arvostelu siitä, olkaa hyvät!:)

Tuo logo ainakin on musta ihan super siisti, mutta yks juttu mikä minua epäilyttää on se, että tuo on Zero versiona eikä sokerillisena kuin silloin viisi vuotta sitten. En nimittäin ihan hirveästi tykkää Coca Cola Zerosta, mutta pitemmittä puheitta avataan pullo ja maistetaan. Tuoksuu ainakin ihanasti Vanilialta, mutta kyllä se sokerittomuuden hajukin sieltä vahvasti puskee. Ulkonäöstä kyllä ainakin annan 5/5, todella hienosti käytetty mustaa ja beessiä, mutta pitemmittä puheitta lähdetään testaamaan, että onko mun lapsuuden unelmien juoman seuraaja hitti vai huti joten eiköhän testata!

No niin, aletaanhan purkaa sitä, että miltä se oikein maistuikaan. Ensimaku on ihana Vanilian ja Coca Colan täydellinen sekoitus, Vanilia maistuu sieltä vahvasti, joka on hyvä asia, mutta sitten... Tulee se Zeron hirveä kitkeryys ja outo sivumaku joka tukahduttaa sen herkullisen ja ihanan maun. Tämä olisi niin hyvää, jos tämä olisi vain sokerillisessa muodossa, mutta tällä mennään. Kyllä minä silti antaisin tälle joko 3,5-4/5, koska se ensimaku on juuri sitä mitä rakastin silloin, mutta se Zero vaan pilaa kaiken. Entäpä hinta-laatusuhde? Tämä on 1,5 L pullo ja maksoi täällä Oriveden S-marketissa vain 2,57e. Minusta hinta-laatu suhde tässä on kyllä erittäin kova joten siitä 5/5!

No nyt on testailtu uutta Coca Colaa, mutta nyt minua kiinnostaisi tietää, että oletteko te maistaneet tätä? Jos olette niin kertokaa teidän mielipide ihmeessä tuonne alas, kiinnostaa kuulla.:) Kiitos paljon lukemisesta ja toivottavasti nähdään taas pian uuden blogin parissa. Heippuli, hei!






4 kommenttia:

  1. Oon maistanu tota ja oli iha ok.
    Hyvä blogi oli myös:)

    -Radioaktiivinen Ankka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!:) Joo, sanoisin itsekin, että on ihan ok.

      Poista
  2. en oo maistanu näyttää hyvälle

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...