maanantai 4. lokakuuta 2021

MITÄ MULLE KUULUU?


 Hei kaikille oikein pitkästä aikaa!

Siitä on kauan kun viimeksi oon kunnollisen blogin tehnyt, mutta yritetään taas muistella, että miten näitä kirjoitettiinkaan. Nyt alkaa taas tulemaan blogeja säännöllisesti eli yritän taas tehdä sillä tavalla, että joka maanantai ja perjantai tulisi klo 15 uus blogi! Kiitos teille ihan jokaiselle, joka on odottanut multa uusia blogeja, se lämmittää mun sydäntäni aivan valtavasti. Tänään on kuitenkin ihan rento aloitus, sillä kerron vähän miten mun syksy on mennyt ja mitä minulle ylipäätänsä kuuluu joten tervetuloa mukaan!

Nyt on koulu ja syksy ollut jo tovin käynnissä ja täytyy sanoa, että minulla on ollut kiireisin syksy ikinä. Tuntuu, että koulu, harrastukset ja koulun kansainvälisyyshankkeet on vienyt multa kaiken ajan, mutta nyt vain päätin alkaa raivaamaan aikaa blogillekin. Mulla on ollut jo ja on tulossa ihan hirveästi kokeita ja tänä vuonna olen päättänyt panostaa kouluun vielä enemmän, niin kyllä se kokeisiin lukeminen vie ihan hirveästi aikaa. Ensi viikollakin meillä fysiikan koe maanantaina, ruotsin testi keskiviikkona ja iso bilsan koe perjantaina, että tämäkin viikonloppu on kyllä käytetty aika tehokkaasti fysiikkaa lukien. Muuten kouluun kuuluu tosi hyvää, kaikki on alkanut tosi kivasti rullaamaan. Viime perjantaina mun luokanvalvoja ja minä pidettiin sellainen palaveri kaksistaan missä jutellaan aina, että miten mulla on mennyt ja tarvitsisinko jossain lisää apua. Nyt juteltiin esim. siitä, että en ehdi kirjoittamaan yleensä muistiinpanoja valmiiksi, koska en pysty kirjoittamaan niin nopeasti.

Teatteri on myös alkanut mistä on tulossa blogia myöhemmin, kun päästään kunnolla vauhtiin:) Minä ilmoittauduin myös meidän nuokkarin lähettilääksi eli tiedotan kaikista ilmoituksista, jos nuorille järjestetään jotain. Siihen liittyen mulla on varmaankin koulutus jossain vaiheessa. Musta on vaan niin ihanaa, kun oon päässyt liittymään mukaan kaikkeen toimintaan lyhyydestä huolimatta. 


Me käytiin tänään tai siis teille eilen kuvailemassa mun blogi Instagramiin kuvia ja täytyy sanoa, että kyllä tämän alkusyksyn ja ruskan värit on ollut vaan kaunista! Kuvat löytyy kokonaisuudessa siis Instagramin puolelta. Mun Instagram tili on samuelin_blogi. Nyt lokakuussa alkaa mun mielestä hirvein kausi, koska sataa, on märkää ja ennen kaikkea tulee pimeää jo aikaisin. Minä vihaan pimeää niin paljon, koska jotenkin se vain masentaa mieltä.

Uskokaa tai älkää, mutta minä olen ruvennut käymään ihan järvessä uimassa vaikka siellä on +10'C. Mennään taas ensi viikonloppuna niin lupaan kuvata siitä teille videon ja laittaa tänne, jos haluatte? Minä olen aina ollut sellainen, että veden pitää olla ainakin +20'C ennen kuin menen uimaan, mutta nyt olen neljä kertaa jo käynyt näin syyskuussa järvessä ja se on niin virvoittavaa! Kertokaa siis alas kommentteihin, että haluaisitteko videota ensi kerrasta.


Syyskuussa oli myös koulukuvaus, ja minä päätin tilata minulle avaimenperän, koska hukkailen avaimia tosi usein esim. koulussa niin sitten siitä jo tunnistaa, että kenen avain kyseessä...

Tähän loppuun haluan vielä vähän jakaa, että mitä tavoitteita mulla on lokakuulle. 

• Panostaisin vieläkin enemmän kouluun 
• Oppisin kuitenkin pitämään vapaata
• Oppisin kuuntelemaan itseäni ja omia ajatuksia
• Osaisin sanoa ei, ja kertoa asiat rehellisesti (esim. Jos tarvitsen jossain apua, enkä vain ajattele että se on vaivaamista)
• Osaisin sanoo ei, ja kertoa oman mielipiteeni rohkeasti
• Osaisin pitää ihan vain vapaata ja hengähtää enkä ajattelisi, että minun täytyy aina hoitaa kaikki asiat ja vastata kaikkien viesteihin.

Tässäpä mun kuulumiset ja kiva olla vihdoinkin kunnolla taas tekemässä blogeja! Kiitos paljon lukemisesta ja nähdään taas perjantaina klo 15! Moikka moi!


5 kommenttia:

  1. Tosi hyvä blogi!
    Ja tsemppiä kokeisiin.

    -Ankka

    VastaaPoista
  2. Hyvä kirjoitus! Ja kerro ihmeessä syysuinneistasi. Ajattelitko kokeilla avantoa? Niin ja todella kypsät tavoitteet sulla lokakuulle.

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...