tiistai 16. marraskuuta 2021

Haluan puhua tästä asiasta


 Hei vaan kaikille!

(tässä blogissa ei tule mitään kuulumisia, koska haluan kertoa vaan tästä aiheesta)

Olin suunnitellut ihan toisenlaisen blogin tälle päivälle, mutta musta tämä on niin tärkeä aihe ja minua jäi vaivaamaan tämä asia niin ajattelin, että teen tästä ihan oman blogin. 

EDIT: Tämä on tehty puhelimella, niin teksti on luultavasti virheellistä ja huonoa.😅

Minä rakastan niin paljon tämän tekemistä kun olla ja voi, mutta ollaan nyt rehellisiä niin tämä on aika raskasta. Kuten viime ja muissakin blogeissa olen kertonut se, että te tulette puhumaan minulle on ihanaa, mutta se myös tuo paljon paineita ja stressiä. Tällä hetkellä olen ollut aika lailla 24/7 (toki nukkuminen) tavoitettavissa ja se alkaa kyllä näkyä. Olen tällä hetkellä tosi stressaantunut discordista ja muuhun blogiin liittyvistä medioista ja nyt kerron kaikki asiat joihin aion tehdä muutoksen ja toivoisin teiltä muutosta. Edelleenkin muistakaa koko ajan, että välitän teistä! Ja näiden asioiden avull jaksan ja pystyn paremmin ja iloisemmin pitämään yhteyttä teihin!

Mä tiedän, että joskus mun vastaus voi kestää kauankin jopa todella kauan, mutta silti vastaan kyllä ilomielin jokaiseen viestiin. Osaltaan se on ihanaa, että haluaisitte vastauksen mahdollisimman pian, mutta minulle se teettää ihan hirveästi paineita, kun näen, että spämmitään, kun olen vaikka kiireinen ja yritän keksiä pikaisesti vastauksen, vaikka haluaisin aina miettiä pitkään mitä vastaan. Sovittaisko, että yritän vastata aina niin pian kuin pystyn, mutta ette spämmäisi, jos en heti vastaa?😊

Tästä edes joka lauantai en ole missään somessa tavoitettavissa, koska silloin haluan vain tyhjentää viikon asioista pääni ja taas toisaalta, koska pidän sen vapaana niin pystyn paremmin ja paremmalla mielellä vastailemaan muina viikonpäivinä viesteihin. Rakastan jutella teidän kanssanne, mutta tällä hetkellä oikeastaan mulla ei oo yhtään vapaata viesteihin vastaamisesta.

Multa on monesti kyselty mun yksityisiä (snäppi, instagram jne.) Niin en jaa niitä, mutta siihen on oikeasti hyvä syy. Kuten olen kertonut niin olen todella kova stressaamaan ja jos laittaisit viestiä vaikka yksityiseen snäppiini niin näkisin sen aina ja stressaisin siitä ihan koko ajan, muuten kyllä voisin antaa yv tilini, koska olette niin huippuja! Mutta silti kyllä saat ja on ihanaa, jos laitatte viestiä, mutta pidetäänkö ne blogi sometilejen alla?😊

Olisin tosi otettu, jos kertoisit ajatuksiasi ja, että teenkö väärin, kun tein tälläisiä ratkaisuja?

Siinä oikeastaan kaikki asiat, mutta muistakaa että kaiken takana on se, että pystyisin pitämään paremmin teihin yhteyttä! Olette tärkeitä ja lupaan, että haluan ja minusta on ihanaa, jos laitatte minulle viestiä! Ja hei! Perjantaina sit taas tosi kivaa unboxning blogia joten nähdään taas silloin!😊 Moikka moi, olette tärkeitä!


1 kommentti:

  1. Osaat todella rakentavasti kirjoittaa herkästä asiasta. Monet sisällöntuottajat kertovat vastaavia tuntemuksia..

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...