perjantai 19. marraskuuta 2021

MMIISASIN INSPIS TO DO UNBOXING

 


Hei vaan kaikille!

(blogin alku tehty keskiviikkona 17.11)

Tähän heti alkuun haluan ilmoittaa, että ensi viikolla olisi jo taas uuden blogiputken aika! Tiistaista perjantaihin joka päivä kello 15 uusi blogi! Blogiputki käsittelee lyhytkasvuisuutta eri osa-alueissa, aiotko tulla lukemaan?

Blogiputkesta selvitty ja nyt oltaisi takaisin normaalin blogi julkaisu rytmin parissa, joten tervetuloa mukaan!

Taas olisi yksi kouluviikko paketissa ja itseasiassa varsin märkä sellainen. Musta marraskuu on niin hirveä kuukausi, koska vettä ja räntää tulee taivaan täydeltä ja sitten vaatteetkin menee märäksi ja huh huh. Tykkäättekö te sade kelistä vai vihaatteko tekin? Minä tein tämän blogin jo viime viikolla, koska halusin tehdä ns. live unboxingin, enkä voinut julkaista sitä, koska blogiputki oli meneillään. Joten hyvää viikonloppua ja tervetuloa katsomaan unboxingia, mutta nyt mennäänpäs takaisin menneisyyteen!

Keskiviikko klo 18.09 10.11.2021

Huh huh, sanon minä. Olen tänään koko päivän tehnyt loppuviikon blogeja, jotka siis olette jo lukeneet (ainakin toivottavasti!;). Ajattelin, että nyt onneksi koko loppu ilta vapaata, mutta kuinka ollakaan niin mun puhelimeen pärähti viesti, että "hei, pakettinne on saapunut ja noudathan sen mahdollisimman pian." Totta kai lähdin heti hakemaan sitä, koska olen tästä kirjasta erittäin innoissani, mutta palataan siihen kohta. Mihinkäs minä jäinkään, niin! Siis lähdin hakemaan sitä ja kotona halusin heti avata sen, mutta mietin, että olisi paljon kivampi (jep, luit oikein. Kiva sanasta komparatiivi on kivampi ei kivempi mitä minä luulin) tehdä live unboxing kuin, että kirjoittaisin sitten jälkeenpäin avaamisesta. Eli tässä nyt sitä ollaan taas kirjoittelemassa uutta blogia, mutta ennen kuin mennään itse h-hetkeen niin sanotusti, niin pari sanaa pohjustuksena tähän kirjaan.

Minä voin heti tähän alkuun tunnustaa, että olen ollut tosi kovakin YouTuben suurkuluttaja, mutta nykyään en hirveämmin sitä enää katso, koska mulla ei ole aikaa siihen enää kauheasti sekä en oikein tykkää YouTube kulttuurista ja sen toimintamallista, mutta on yksi YouTubettaja jota olen seurannut varmaan 5-6 vuotta ja arvaattekin varmaan, että hän on Mmiisas. Musta hän on ainoa tubettaja, joka tekee aitoa sisältöä, tajuaa vaikuttajan vastuun ja on aina valmis kuuntelemaan seuraajiaan. Toinen asia mikä on hänessä minusta aivan uskomatonta on se, että hänen Instagram tilillään on yli 436 tuhatta seuraajaa ja luultavasti hänelle tulee tuhansia viestejä päivässä, mutta silti hän on vastannut jokaiseen viestiini mitä olen hänelle laittanut. Musta tämä jo osoittaa hänen välityksensä seuraajiaan kohtaan, koska eihän hänen olisi mikään pakko vastata. 

Miisahan on julkaissut moniakin näitä Inspis kalentereita ja sun muuta ja olen aina halunnut ostaa vain tukeakseni hänen työtään, mutta ne kirjat ei ole oikein minulle toimivia ja kiinnostavia, mutta varmasti ihanat kirjat ovat ei siitä pääse mihinkään! Ennen kuin tämä kyseinen kirja oli julkaistu niin olin jo pitkään etsiskellyt tällaista muistikirjan tyyppistä mihin voisi merkitä, että mitä pitää tehdä ja heti kun näin, että tämä kirja julkaistiin, tiesin heti, että mun on ihan pakko saada Inspis To do ja nyt se mulla onkin joten nyt söpinät, löpinät ja höpinät heitetään roskikseen ja ei kun pakettia avaamaan!

UNBOXING


Minä siis tilasin tämän Suomalaisesta kirjakaupasta hintaan 9,95e. En voi sanoa tarkkaa arviota hintalaatusuhteesta, koska en ole vielä testannut kirjaa, mutta sen mitä tiedän, että mitä tuossa kirjassa on niin voin sanoa, että ei minusta ole paha hinta tuolle kirjalle, mutta saa nähdä vaihtuuko vielä mielipiteeni. Eli siis heti kyllä tulee iso plussa siitä, että kun Postista tämän hain niin mukaan tuli pelkkä pahvi pakkaus eikä tätä ollut kääritty mihinkään turhiin muoveihin. Tuo on kyllä vielä niin söpö kun tuollaisia mustia pöllöjä on pahviin piirretty tai maalattu vai miten onkaan tehty, mutta pääasia, että ne on siinä. Okei, nyt haluan vaan päästä itse kirjan kimppuun joten nyt loppuu turha jorina ja avataan pahvit! 

Siis, hän on aivan upea! Ja jos uskallattekin väittää, että hän olisi vain tytöille suunnattu, niin tiedät minne sun pitää mennä. Eli ei mihinkään, pysy vaan kotonasi, mutta vaihda mielipidettä. Ei vaan, vitsiähän tuo mun uhkailu... Mutta palatakseni tuohon kanteen, niin siis oikeasti kuinka upea hän on. Ööö, miksi minä kutsun kirjaa muuten häneksi...? Missä välissä kirjasta on tullut ihminen?? Hienoa Samuel, mutta jatketaan silti eteenpäin! Kaikki nuo esineetkin tuossa kannessa on vaan niin hienojaa, esim. toi sateenvarjo ja kirjapino on musta ihan törkeän upeita! Hauska idea myös laittaa tuo kirjan nimi tuollaisen puhekuplan sisälle. Sitten vielä nuo saranat.... Ööö, mitä mä siis sanoin juuri!? Minä kutsuin noita saranoiksi!? Joo-oh, mutta tarkoitin siis noita...enhän minä edes tiedä, että mitä nuo oikeasti ovat, mutta siis nuo mitkä mahdollistaa sivujen kääntämisen niin musta ne on jotenkin tosi ihanan näköiset ja kiva kun ovat pistäneet tuollaiset renkulat... anteeksi siis mitkä.? No, mennään silti eteenpäin.


Tämä takakansi taas on ihanan pelkistetty, mutta kuitenkin tuotu jotain pientä kivaa vielä tännekin. Tuossa on noita ruutuja mitä on sivuissakin mihin voi siis merkitä, jos on tehnyt kyseisen askareen. Sitten tuossa on vielä ihana teksti ja jos ei joku näe vaikka tuosta kuvasta, koska se on kyllä aika epäselvä niin siinä lukee, että "Mistä sinä inspiroidut? Kirjaa tähän muistikirjaan ihanimmat suunnitelmasi ja tärkeimmät tehtäväsi sekä muut muistettavat askareet! Rakkaudella Miisa" Ihana teksti ja niin aionkin kirjata tähän kaikki tehtäväni, lupaan kyllä sen! Sitten päästään itse sivujen pariin ja nehän tietysti kruunaavat tämän kirjan! Tuolla ylhäällä on tuollainen kynän kuva ja sarake, eli siihen voi kirjoittaa aiheen mistä haluaa tehdä muistilistaa esim. kauppalista vaikka. Sitten on runsaasti paikkoja mihin voi kirjoittaa asioita mitä pitää muistaa ja musta kaikkein ihaninta tässä on se, että tuossa on nuo neliöt ja ne on tehty aksentti värillä, mutta parasta on se idea, että sitten kun on hoitanut sen askareen niin voi laittaa merkin laatikkoon ja unohtaa kyseisen asian! Aivan mahtava kirja, mutta nyt aion testata tätä perjantain blogiputken viimeisen osan teossa, jonka teen huomenna, tai no teille olen jo tehnyt sen kauan aikaa sitten. Mutta palataan perjantaina, kun olen testannut vielä tätä kirjaa käytännössä, että miten toimi!

Perjantai 12.11.2021



Nyt on blogiputki takana ja tämän viikon vihoviimeinen someen liittyvä työ jäljellä nimittäin tämän blogin loppupäätelmän tekeminen. En tiedä, että milloin tämä tulee, mutta jos huomasitte blogiputken päätös osassa, kun sanoin, että "tästä alkaakin mun somevapaa viikonloppu, kun olen saanut tämän julkaistua" niin eipä ala, koska tämä blogi vielä, mutta kohta onneksi alkaa! No, käytin tuota viimeisessä blogiputken jaksossa ja hyödyttikö se sitten ollenkaan? Mun on pakko olla rehellinen ja myöntää, että....Onhan tämä nyt paras muistikirja mitä olla ja voi. Siis niin simppeli idea, mutta niin hyödyllinen, tärkeä ja monipuolinen. Pesee kyllä sähköiset muistiinpano välineet 10-0! Missäköhän välissä tästä tuli joku jalkapallo? En tiedä, mutta ei anneta sen häiritä vaan jatketaan:D Top 5 asioiden listaamisessa tämä on kyllä ainakin aivan loistava! Tein sillä tavalla, että ylös laitoin vain viisi asiaa sikin sokin mitkä haluan mainita ja alas laitoin ne numeroituna. Eli siis Miisan kirja, ei voi muuta sanoa, että te teitte täydellisen kirjan pilkka hinnalla. 

Noin! Nyt on saatu kirja unboxattua ja testattua ja on mahtava! Kiitos kun luit tämän blogin ja en voi kyllä toivottaa mitään, koska en tiedä milloin tämä tulee, mutta me nähdään taas seuraavan blogin merkeissä, minä rupean käyttämään tuota kirjaa aina blogien tekemisessäkin, mutta nyt moikka moi!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...