keskiviikko 8. joulukuuta 2021

150 LUKIJAA-SPESIAALI VIIKKO!!

 


Hei vaan kaikille ja tervetuloa lukemaan uutta blogia!

Kun minä aloitin blogin niin mulla oli haave, että joku lukisi näitä. Ajattelin, että olisi ihanaa jos vaikka jopa viisi lukisi aina näitä, mutta heti alusta lähtien olette rikkoneet täysin kaikki haaveeni. 100 lukijaa oli jo niin mahtava saada ja tuntui, että saavutin jotain. Sitten aloin miettimään, että voisiko oikeasti puolessa vuodessa saada 150 lukijaa ja se meni tänään rikki. 

Vaikka aina yritän kertoa ja selittää, että kuinka tärkeitä olette ja kuinka kiitollinen olen teille, mutta silti tuntuu, että en vain pysty kunnolla kertomaan kuinka tärkeitä olette minulle. Olen monesti ajatellut, että jos en olisi aloittanut blogia tai tutustunut teihin niin mitäköhän olisin tehnyt? En varmaan mitään joten oikeasti nöyrimmät ja isoimmat kiitokset juuri sinulle joka olet lukenut näitä blogeja ja sitten niistä kaikista ihanista viesteistä ja palautteista mitä olen teiltä saanut. Aina kun luen niitä niin joskus alan jopa itkemään, kun ajattelen sitä, että kuinka olen onnistunut ja tehnyt jonkun asian jopa oikein. Kiitos, välittäen Samuel.

ENSI VIIKOLLA SPESSU VIIKKO!

Ma, ke ja pe ainakin klo 15 uusi blogi! Olen keksinyt ja toteuttanut kaksi ainakin minusta todella kivaa spessua teille ja yhteen olen saanut idean teiltä. Maanantaina klo 15 ehkä tulee teille kaikista mieluisin ja paras spesiaali johon käymme hakemassa vähän tarvikkeita perjantaina... Keskiviikkona spesiaali josta minä olen ehkä eniten innoissani ja perjantaina teiltä tullut idea! Näillä eväillä ensi viikkoa kohden ja jos sinulla on vielä jotain hyviä spessu ideoita niin, jos milllään vain jaksat niin olisi kiva, jos kirjoittaisit ne tuohon alas. Tällä viikolla ei muita blogeja tule, koska joudun valmistelemaan ensiviikkoa ja isosti! Kirjoita myös tuohon alas, että nähdäänkö täällä ensi viikolla sun kanssa? Kiitos vielä kerran ja ensi viikolla kiitän vähän muullakin tavalla... vink vink..

Nähdään maanantaina klo 15, moikka moi!

4 kommenttia:

  1. Tottakai tuun ensviikol lukee, hyvä blogi taas

    VastaaPoista
  2. Juu tää on borgir Kid discordissa ja a aivan mahtavaa työtä oot tehny ��

    Tulin kanssa sanomassa terkkuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!🥺 Ihana kuulla, jos oot tykännyt!! Terkkuja multa myös sinne päin.😊

      Poista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...