maanantai 13. joulukuuta 2021

ARVONTA// 150 LUKIJAN SPESSUVIIKKO


 Hei vaan kaikille ja lämpimästi tervetuloa seuraamaan spesiaali viikkoa!

150 lukijaa meni viime viikolla täyteen ja sen takia tällä viikolla vietetään spesiaali viikkoa! Luvassa on siis tänään tämä blogi jota juuri luet, keskiviikkona klo 15 ja perjantaina klo 15 uudet blogit, jossa on spesiaalit ideat! Tänään kuitenkin on luvassa arvonta! Olen puolivuotta vain joutunut kiittelemään teitä, mutta nyt vihdoinkin pääsen kiittämään teitä myös tavaroilla joten aloitetaan ihan kohta. Haluan vielä kiittää oikeasti niin paljon, että olet ollut mukana mun menossa ja siitä, että kuinka olette tukeneet tätä. En pysty ikinä kiittämään tarpeeksi, mutta toivottavasti edes tällä pystyn antamaan teille jotain takaisin kaikesta siitä mitä te olette minulle antaneet. Nyt itse arvontaan! 

Minä mietin pitkään, että sitten kuin saan 150 lukijaa niin arvon pari 10e lahjakorttia, mutta tulin kuitenkin toisiin aatoksiin, koska lahjakortteja on jo arvottu todella paljon ja minä haluaisin teille jotain spesiaalimpaa joten käytin hienoa ja hyvää luovuuttani (100% sarkasmi) ja käytiin naapurini kanssa Tokmannissa ja Löytötexissä (Koska Orivedellä ei ole muita kauppoja)  ostelemassa kaikenlaista ja en todellakaan tiedä tykkäättekö näistä, mutta ainakin toivottavasti tykkäätte näistä ja nyt, koska olen ärsyttävä niin lähdetääs yksi tavara kerrallaan esittelemään, että mitä kaikkea ostin. Jos jaksat niin kommentoi ihmeessä tuohon alas, että ostinko ollenkaan hyviä juttuja, mutta nyt siihen esittelyyn! Arvonnan ohjeet siis blogin lopussa!


Hymynaama heijastin

Ulkona on pimeää ja siksi autot ei monesti näe meitä eikä etenkään minua, joten halpa henkivakuutus on heijastin. Noin pienellä asialla on suuri merkitys liikenteessä joten minä ostin tuollaisen kivan hymynaama heijastimen, koska tuo on musta tosi kivan näköinen, se on iso, ja keltainen on kiva väri. Tuossa tulee mukana myös tuollainen kiva ketju millä sen voi kiinnittää sitten vaikka reppuun tai takkiin.


Maapallo teroitin

Olimme Tokmannilla siellä toimistotarvike osastolla niin näin tällaisen maapallo teroittimen ja olin heti, että tuo on pakko ostaa. Ensinnäkin tuo maapallo on jo todella hieno ja siitä oikeasti näkee kaikki maanosat ja maat. Teroitinta en viitsi kokeilla, koska ette te nyt mitään sellaista teroitinta halua, jota olen jo kerran käyttänyt. Tämä on musta ihan super kiva ja toivottavasti teistäkin on. '


Lyijytäytekynä

Ennen kuin edes lähdin ostamaan näitä niin olin jo päättänyt, että ostan lyijytäytekynän. Musta lyijytäytekynällä on 1000 kertaa parempi kirjoittaa ja tämä on myös aina hyödyllinen. Mulla itsellä on myös tällainen Pentelin kynä ja musta nämä ovat vain yksinkertaisesti parhaita lyijytäytekyniä. Tämä violetti väri on myös todella hieno. Toivottavasti tämä tulee hyötykäyttöön!


Led vetoketjuvalo

Mulla itsellä on tällainen käytössä ja voin sanoa, että aivan 6/5! Tämä sopii niin vetoketjuun kuin avaimenperäksi ja tuo on oikeasti yllättävän hyvä valo, mutta ei toki riitä pelkästään missään tapauksessa. Minulla on tämä sekä vetoketjussa, että avaimenperänä ja musta todella hyvä esine. Olimme Tokmannilla ja tätä oli kassoilla niin heti otin ja toivottavasti tekin pidätte tästä.


Tuoksukynttilä

Heti kun me saavuttiin kynttiläosastolle, päätin että jos jotakin tältä osastolta ostetaan niin se on tuoksukynttilät. Minä olisin ostanut sellaisen vihreässä purkissa olevan kynttilänkin, mutta mun naapuri sanoi, että ei kukaan sellaista halua niin en sitten ostanut sitä. Ne jotka ovat pidemmän aikaa mun blogeja lukeneet (onpa tyhmä sana, lukeneet??) niin tietää, että minä rakastan kaikkia tuotteita missä on vanillan makua, ja ei älkää sekoittako sitä vaniliiniin, koska se on aivan hirveää esanssi roskaa. Sitten kun näin nämä vanillan tuoksuiset kynttilät niin minä olisin halunnut ostaa nämä itselleni, mutta nämä tulee mieluummin teille. Harmi kun blogin välityksellä ei välity haju, mutta nämä haisee IHANALTA vaikka en edes sytytä niitä. 


Karamelli & merisuola maitosuklaapatukka

Jos olette lukeneet mun ei edellisen vaan sitä edellisen blogin, niin tunnistatte tämän patukan. Tämä oli mun mielestä aivan hirveää ja siksi mun oli aivan pakko ottaa tämä, että te pääsette testaamaan tätä ja kertomaan, että onko tämä oikeasti niin hirveää kuin minun mielestä.


Pipo

Kun me olimme siellä Löytötexissä, niin heti kun näin pipot niin olin, että pipo on pakko ostaa. Valitettavasti en tiedä teidän makua, mutta mustasta nyt valitettavasti pitää kaikki. Siksi valitettavasti, koska talvellakin värikkäät vaatteet olisi niin kiva, mutta itsekin käytän mustia vaatteita. Mun englannin kielen taidolla en oikeasti ole edes ihan varma, että mitä tuo skate tarkoittaa, mutta minun mielestäni se tarkoittaa luistelua. Vai tarkoittaakohan se ihan skeittaamista? Kuitenkin toivottavasti on sinulle mieluinen pipo. 


Vihreät ledit

Ennen kuin edes lähdin ostoksille, niin mietin, että led valot voisi olla kyllä todella hyvä hankinta, koska tuntuu, että nykyään kaikilla on niitä. Mulla ei niitä kyllä ole, että olisikohan pitänyt hankkia itselleni? Kuitenkin hankin tuollaiset vihreät led valot, koska nuo vaikutti laadukkaimmilta ja minä olisin ostanut siniset, mutta mun naapuri sanoi, että kaikki haluaa vihreät mieluummin.


Siinä vielä kaikki tavarat kerralla ja toivottavasti ostin oikeasti hyviä tavaroita, joista tykkäätte. Tällä haluan vielä kiittää, että olet ollut mukana tässä blogissa! Nyt tulee arvonnan säännöt ja ohjeet!

-----ARVONNAN OHJEET-----

1. Kysy sun vanhemmilta lupa, että saathan osallistua

2. Jos sinulla on instagram, seuraa minua siellä, samuelin_blogi. Jos ei ole niin voit kyllä osallistua siltikin!

3. Jos sinulla on discord, niin liity mun discord servulle: https://discord.gg/nKBd9HdTzC Jos sinulla ei ole discordia, niin voit osallistua silti!

4. Kerro minulle tämän blogin kommentteihin, että missä sinä olet hyvä ja, että onko arvonnan tavarat tarpeeksi hyviä. Laita myös joku sosiaalisen median kanavasi, johon voin ottaa yhteyttä, jos voitat. Jos et halua kertoa kommenteissa mitään someasi, niin ota minuun yhteyttä jossain. Mieluiten kuitenkin laitat somesi alas.

5. Minä huolehdin toimituksesta ja maksan tietysti myös postikulut ja muut. Sinun ei tarvitse huolehtia mistään.
!!BLOGGER EI OLE MUKANA ARVONNASSA!!

Valmista! Arvontaan voi osallistua sunnuntaihin kello 17.00 saakka ja voittajat julkaistaan ensi viikon maanantaina blogissa klo 15! 

Huh huh. Tulipa jotenkin todella ilkeän kuuloinen teksti, mutta olen siis todella iloinen tästä! Kiitos vielä kaikille ja kiitos, jos osallistuit arvontaan! Vielä kerran lämpimästi tervetuloa ja nähdään keskiviikkona klo 15 uuden blogin parissa! Moooiikka, moooii!



















13 kommenttia:

  1. On hyviä palkintoja omasta mielestä. Olen hyvä teknisissä jutuissa ja kaikessa johon liittyy tietokone! Voit ottaa minuun yhteyttä Discordissa: Ankka Faktory 3#7931. Tai IG:ssä ankka_faktory_3.

    -Ankka Faktory 3

    VastaaPoista
  2. Hyviä palkintoja,Vihreät ledit on parhaat. Olen hyvä urheilullisessa puolessa. Ota yhteyttä minuun Discordissa: Daisoke#2301
    -Daisoke

    VastaaPoista
  3. Hyvä juttu, taidan olla hyvä musiikissa!

    VastaaPoista
  4. Moi

    Todella hyvät palkinnot!
    Tuo tuoksukynttilä ehkä kiinnostaa eniten
    Oon kiitollinen jos voitan tämmösen koska vanhemmille pitäis kuiteskin hankkia joku joululahja!
    Valitsin muuten tuoksykynttilän
    Koska harrastan partiota ja hieman tietotekniikkaa/koodausta niin millekkään muulle ei hirveästi tulisi tarvetta
    Ok a vaikka yhteyttä discordissa ohjainsuoja#9998

    Ja laita yv vähä tietoa et miten se niiku toimii jos voitan;)

    VastaaPoista
  5. Hei

    Hyviä noi palkinnot ite pidin eniten noista vihreistä ledeistä. Aika hauska toi terotinki, ainaki maantiedon kokeessa ��. Ois tosi kiva jos voitan tän ihan vaa koska... siis.... noh en ny keksi mitään mutta yksi iso syy en se että haluisin muistaa mun mummia joka just niiku alle 2 viikkoa sitten parantu rintasyövästä ��, nii voisin antaa hänelle jonkun noista sitten.

    Ja jos voitan niin voit ottaa muhun yhteyttä vaikka no kattelen ite eniten snapchattia niin ota muhu siellä yhteyttä mun käyttäjätunnus vai mikä onkaa gamethusias2020 ja oon siis susi ��

    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho susi viellä mut noi emojit ei toiminukkaa :I

      Poista
  6. missä olen hyvä : olen hyvä käyttämään tietolaitteita., sekä pelaamaan.

    Missä tavoitat : tavoita minut ig-ssä.

    Oliko tuotteet hyvät: tuotteet ovat hyvät

    VastaaPoista
  7. moi sakkeliineri :DDD osallistun arvontaan, ja minut tavoittaa discordissa @eino#0313, ja joo.
    seuraa mun juutupe kanavaa naapuris kissa, toi on mun kaverin kanava, mutta tämä halusi omankin kommentin tähän blogiiin :)))))))))))))))). PISTE...

    VastaaPoista
  8. Aika hyviä palkintoja varsinkin toi maapallo teroitin. Discord huge#7752

    VastaaPoista
  9. Led vetoketjuvalo ois aika kiva
    Ja mun dc nimi on nukuttaja2020(yt)#2020

    VastaaPoista
  10. kivat on palkinnot etenkin tuo pipo minun dc on Just Vixg#4460

    VastaaPoista
  11. Anna 5e pp saat 10 takas -Kannu the alffa

    VastaaPoista
  12. Palkinnot on kyllä todella hyviä. Kyllähän voitto aina mahtavaa on mutta suurin hyöty näistä vois mulle olla se että voisi antaa jollekkin sitten lahjaksi tai osa itselle muhun voi ottaa jos voitan niin discordissa käyttäjänimi @masterfinlandia

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...