maanantai 20. joulukuuta 2021

Tauon paikka// Arvonnan Voittaja

 


Hei vaan kaikille!

Nyt olisi aika pistää tämä vuosi pakettiin blogien osalta nimittäin tässä tulee vuoden viimeinen blogi. Ensimmäinen blogi noin kuukauteen kun en ole käsikirjoittanut tätä, mutta mennään ihan ekstemporena nyt. Luultavasti tai siis varmasti unohdan jotain sanoa, mutta sille ei voi mitään kun minä olen kyseessä.. Tämä syksy on ollut kiireisin aika mitä mulla on moneen vuoteen ollut. Tuntuu, että en ehkä ole osannut ottaa tarpeeksi aikaa itselleni tai mietiskelylle, koska ainakin itse olen huomannut, että minulle on todella tärkeää saada miettiä sitä, että kuka minä todella olen ja mitä minä haluan olla. Tänä syksynä minä olen panostanut kouluun aivan järjettömästi, kansainvälisyyshankkeeseen myös, koska kansainvälisyys on todella lähellä sydäntä. Harrastukset ja kerhot on vienyt myös todella paljon aikaa, mutta oikeastaan isoimpana ajan viejänä pidän tätä harrastusta. Älkää siis missään nimessä ajatelko väärin, se on ihanaa ja tämä on todella se mitä haluan tehdä, koska tässä saan puhua niistä asioista mitä pidän tärkeänä ja estää turhia ennakkoluuloja. Tämä on kuitenkin todella raskas harrastus kaikinpuolin. 

Itse blogien tekeminen vie paljon jo aikaa, koska minä aina yritän tehdä näistä mahdollisimman hyviä kuin pystyn, mutta tunnen aina joidenkin kirjoitusten osalta silti epäonnistuneeni. Olen myös Discordissa ollut todella aktiivinen ja mikä ei teille näy niin minulle ja varmasti monille muillekin tulee kymmeniä viestejä päivässä joihin vastaaminen oikeasti kestää ja jotkut taas ovat aika rankkoja, jotka jää minua stressaamaan, että vastasinkohan tarpeeksi hyvin ja niin edes päin. Minä olen yleensä aina illat uhrannut näille ja siksi vapaa-aikaa minulla ei ole koko syksynä ollut, joka on minusta näkynyt myös blogien laadussa. Tuntuu, että viimeisen kuukauden verran olen tehnyt näitä pakolla ja kireellä tunnelmalla, koska ajattelen, että "en voi jäädä tauolle, pakko tehdä monta blogia viikossa" Ja nyt tuntuu, että olen täysin loppu niin koulun ja tämän takia. Älkää ymmärtäkö missään tapauksessa mitään väärin, tämä on parasta, mutta aika raskasta ja siksi tarvitsen nyt hieman taukoa. Olen siis 20.12-7.1 kaikkialta someista (Whatsappia vilkuilen välillä, eli sinne vaan viestiä, jos jotain asiaa.😊 Puhelinnumero: 0403779896) lomalla ja palaan juuri ennen loman loppumista. Muistakaa, vaikka minä en ole nyt tavoitettavissa niin puhukaa joillekin muille, koska se on parempikin niin, että puhutte jollekin ammattilaiselle. 

Jutellaan vielä hetki siitä, että mitä tavoitteita mulla on blogin suhteen. 

· Oppia tekemään ja kirjoittamaan näitä.

- Minä haluaisin ihan ehdottomasti oppia rakentamaan ja tekemään kappaleita paremmin, koska nyt mun blogit on aika sanotaanko sekavia. Kirjoittaminen sitä taas tarvitsee kaikista eniten tässä harrastuksessa ja sitä ei voi osata ikinä tarpeeksi.

· Saada teihin rennommat ja paremmat välit.

- Heti kun aloitin blogin niin päätin, että en ikinä haluaisi teihin sellaista bloggaaja-seuraaja suhdetta, koska musta se on vain niin sellaista ylpeilyä, teitä kohtaan väärin ja aika omahyväistä toimintaa niin olen koko ajan yrittänyt tehdä sellaista rentoa vähän niin kuin tuttavuus suhdetta. Tähän haluaisin vielä enemmän panostaa.

· Muistaisin paremmin asioita ja vastata viesteihin ajoissa.

- Tämä mun oli ihan pakko lisätä, koska mun muisti vuotaa kuin seula. Unohdan aina kaiken, jos teille vaikka jotain lupaan. Sitten aina taas muistan, kun näen sun nimesi jossain chateissa ja olen, että "ai niin! Se piti hoitaa" Ajoissa viesteihin vastaamista ei taida edes tarvita perustella.

· Saada 300 lukijaa blogilleni. 

- Mietin pitkään, että uskallanko sanoa tätä, mutta kyllä minun pitää, että saatte itse päättää toiminko väärin vai en. Minä en ole ikinä välittänyt näyttökerroista tai rahasta, mutta silti jotenkin aina kun tuota lukija määrää katselee se jotenkin tuo niin kuin onnistumisen ja ilon fiilistä, mutta toki se ei vedä mitenkään vertoja sille fiilikselle, jos esim. olen voinut auttaa jotakuta. Kuitenkin mun tavoite on saada 300 lukijaa blogilleni 2022 vuonna, mutta se ei haittaa ollenkaan vaikka se ei täyttyisi. Olisin todella kiitollinen, jos kertoisit minulle kommenteissa tai jossain onko se ylpeilyä tai itsekkyyttä, jos yritän saada ensivuoden aikana 300 lukijaa? Nyt minua alkoi taas hävettämään ja pelottamaan, että mitä te tuosta ajattelette... 

Noin, siinä oli ensivuoden tavoitteet ja toivottavasti tulen edes onnistumaan noissa kolmessa ensimmäisessä...



Viimeviikon arvonnan voitti IGneetYou, paljon onnea! Otan suhun heti tänään yhteyttä. Ehdottomasti teidän kaikkien olisi kuulunut voittaa, mutta valitettavasti nyt vain yksi pystyi voittamaan Tosin ehdottomasti tulen tekemään lisää arvontoja tulevaisuudessa! Kiitos vielä kaikille osallitujille! Ylhäällä vielä arvonta video missä mun pikkuveli selostaa, ensin ajattelin, että totta kai otan äänet pois, mutta sehän on vain kiva, kun on videolla selostus :D 

Olisin halunnut tehdä tästä blogista paljon monipuolisemman ja paremman, mutta tuntuu vaan, että ei tämä kirjoittaminen maistu tai suju ollenkaan. Eikä ole sitä kirjoitus fiilistä, mutta tauon jälkeen taas jatketaan täysissä voimissa! Vielä kerran kiitos koko tästä vuodesta ja jatketaan ensi vuonna! Hyvää lomaa kaikille, mooiiikka moii! Kiitos.



5 kommenttia:

  1. Borgi Kid taas tässä. Mahtava blogi niin kuin aina. Toivotan hyvää Joulua Sakelle! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Kiitos ihan hirveästi taas ja ihana kuulla, jos tykkäsit! Kiitos ja hyvää lomaa!

      Poista
  2. Ei se mun mielestä ole itsekkyyttä monet tekee sitä YouTubessakin eikä ne ole itsekkäitä ja silloin se ei ole ainakaan jos se on vain tavoite ei raha perään

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...