lauantai 4. joulukuuta 2021

TESTISSÄ UUTUUS JUISSI JA OUTO SUKLAAPATUKKA

 


Hei vaan kaikille!

Nyt eletään viimeistä päivää marraskuuta ja kello on 18.56. Mun piti tänään kuvata My Day, mutta sanotaanko näin, että mulla on ollut niin siis oikeasti niin kiireinen päivä, että kirjoittaminen unohtui kokonaan, mutta lyhyesti tänään aamulla oli sairaalassa endokrinologilla, jossa selvisi kaikenlaista. Jos haluatte tästä kuulla lisää, niin kertokaa ihmeessä tuolla alhaalla, sitten menin vielä kouluun ja sitten sinne erityisliikkujien uintikerhoon. Siinäpä mun päivä lyhykäisyydessään, mutta nyt tämän päivän aiheeseen.

 Halusin kuitenkin tehdä nyt todella rennon blogin joten tässä blogissa testataan uutuus Juissia. Se uintikerho loppui neljältä ja sen jälkeen mulla oli niin kova jano, että menin kauppaan ja sitten näin, että tätä oli ja vihdoin pääsin ostamaan uutuus Juissia. Heti kun näin tästä jo mainoksia Juissin Instagramissa niin halusin päästä ostamaan tätä, mutta tätä ei ollut meidän isoimmassa kaupassa, mutta K-marketissa olisi ollut, mutta 1,99e purkki ja sillä hinnalla en kyllä osta vaikka joutuisin odottamaan hautaan asti, että saisin halvemmalla. Tänään jostain syystä sitten menin Tokmannille, jossa en tavallisesti käy, mutta nyt menin ja löysin etsimäni ja hinta oli 1,39 per purkki. Eli 60snt halvempaa, ei kannata ostaa kalliimmalla, kun löytyy halvemmalla. Se on mun motto. Nyt itse maisteluun!

Limited Edition uutuus juissi


Okei, toi ulkonäkö on ainakin todella houkutteleva ja tuostahan voi melkein jo maistaa sen maun, kun pelkästään katsoo tuota. Tuo lahjapuketti naru tosin on kaksi väristä, joka ei sovi. Jos paketoin jonkun paketin, niin enhän mie nyt laita kahta eri narua vaikka punaista ja vihreää. Tuo sininen sopii siihen tosi hyvin, mutta vihreät narut ei ollenkaan. Toi keskellä oleva pipari kyllä tuo siihen hyvää makua, maistamisen houkuttelemista ja mitä ihmettä minä selitän, en kyllä tiedä. Kaikin puolin kuitenkin loistava ulkonäkö joten minä kyllä annan siitä arvosanaksi 4,25/5. Siis mitä? Minä luulin koko ajan, että saan piparin, omenan, kanelin ja glögin makuista juissia, mutta EI! Nyt olen kyllä järkyttynyt, tai oikeastaan aika pettynyt itseeni, että miksi en lukenut ja katsonut tarkasti, että minkä makuista tuo oikeasti on. Juissi on siis omena-rypäle-kaneliglögijuoma. Tässä vaiheessa jo heti pakko kertoa, että minä vihaan kaikkea missä on rypälettä etenkin itse rypäleitä. Omena, kaneli ja glögi kuulostaa kyllä erittäin hyvältä. Pitemmittä puheitta eiköhän pistetä kitusiin!

Maistelu!!

Heti ensimmäinen maku mikä tulee suuhun on omena, joka maistuu todella hyvältä. Tämä rypäle on tosin pienenä pohjamakuna koko ajan ja se yrittää kiilata omenan formularadalla, mutta omena ei vain anna periksi ja kiilaa puolestaan rypäleen kokonaan pois ajoradalta. Rypäle siis loppuu jossain vaiheessa, mutta ihanan omenan maku säilyy. Kanelia olisi ehdottomasti pitänyt laittaa enemmän, koska kaneli on sellainen niin kuin uutuus maku jota ainakaan minä en ole nähnyt ennen mehuissa niin, jos se olisi tullut enemmän esille niin ai että! Toki ymmärrän, että jos se on ensimmäistä kertaa näyttämöllä niin kyllähän se jännittää. Kaneli siis tuli aina pieninä potkuina, mutta niin pieninä, että edes minua se ei sattunut vain pikemminkin kutitti. Glögi taas on vahva koko ajan, joka toisaalta on hyvä asia, mutta jos minä ostan Juissin niin en minä halua Glögiä vaan juissia. Kuitenkin äärettömän iso suositus tälle juomalle. Sillä on vielä hyvä tulevaisuus edessä, pienistä vastoinkäymisistä huolimatta. Okei, tämä mun arvostelu oli niin sekava ja outo, että minua nolottaa julkistaa tämä, mutta ihan sama, naurakaa vaan.

Keskiviikko 1.12 klo 18.02


Nyt eletään jo keskiviikkoa ja olin tehnyt tämän blogin jo, mutta halusin testata tässä vielä tätä suklaapatukkaa. Olen siis teatterissa ja käväsin ennen tänne tullessani kaupassa hakemassa eväitä ja törmäsin tällaiseen suklaapatukkaan kuin karamelli merisuola maitosuklaa, kuulosti niin oudolta, että oli pakko ostaa ja päästä testaamaan tuota tässä blogissa. Ulkonäkö on tuttua ja taattua laatua Fazerilta ja olen aina tykännyt siitä kuinka Fazerin patukoiden ulkokuoressa jakautuu tuo väri, että on sinistä ja puolet on sitä maun näköistä väriä, jos yhtään tiedätte mitä tarkoitan. Eli ulkonäöstä suoraan 5+/5. Karamelli kuulostaa erittäin hyvältä, Fazerin maitosuklaa vielä paremmalta, mutta merisuola tota... se ei nyt kyllä niin hyvältä kuulosta, koska karamellisuklaa ja pelkkä ei voi vaan kuulua yhteen. Sama asia, jos vaikka keittäisin spagettia ja laittaisin sekaan sokeria, ei, ei ja vielä kerran ei. Mutta kai se on silti pakko laittaa testiin!

Maistelut!!

Ekana tulee ihana Fazerin sinisen tuttu ja herkullinen maku siis en ymmärrä, että miten Fazer on onnistunut tekemään näin hyvää suklaata. Karamelli on sellaisina pieninä paloina tuolla joukossa, niitä on ihan liian vähän, mutta todella hyvältä maistuu kunhan sinä ensimmäisenä vain löydät niitä karamellin paloja. Kuvitellaan tilanne, että olet rannalla ja kaikki on ihanasti, aurinko porottaa, vesi hivelee sun varpaita ja yhtäkkiä tilanteeseen tulee täysin ulkopuolinen ja hirveä tekijä nimittäin sade. Ei kuulu ollenkaan ranta ja aurinko yhdistelmään mukaan, ja sama homma tämän suklaan kanssa. Aina kun olet saanut nauttia pienen hetken ihanasta karamellisuklaasta niin suola tulee aivan puskista ja valtaa koko näyttämön. Suola ja suklaa ei vaan toimi yhdessä. Tuo ranta vertaus oli kyllä niin huono, että aion jättää sen niin näette, että kuinka huonoja vertauksia mulle voi jopa tulla. Silti antaisin kyllä 3/5, suola vaan voisi painua samaan metsään mistä tulikin. Ei sitä edes toivonut tänne kukaan.

Noin, siinähän oli pari testausta ja kiitos, jos luit tänne asti! En tiedä kyllä, että mitä toivottaa, koska en tiedä milloin tämä tulee, mutta hyvää sitä päivää mikä nyt on! Kiitos ja nähdään taas!
                 

4 kommenttia:

  1. Hyvä blogi ja toi uus Juissi näyttää hyvältä!

    -Ankka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on kyllä todella hyvää, että jos tykkäät tuonmakuisista juomista niin pistähän ehdottomasti testiin😊

      Poista
  2. Todella hienosti olet tehnyt näitä blogeja! Jatka samaan malliin: )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ihana kuulla, jos pidät näistä🥺 Lupaan jatkaa!

      Poista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...