torstai 27. tammikuuta 2022

ROOM TOUR!


Moikkaaa ja tervetuloa lukemaan uutta blogia!

Tänään meillä olisi aiheena Room tour, hetkonen voiko sanoa "aiheena Room tour" en tiedä, mutta sovitaan että voi. Kuitenkin alkuun pari asiaa, yllätys yllätys... En tule sittenkään kertomaan tällä ja ehkä jopa ensi viikolla sitä yllätystä, koska se on niin iso asia, että mun täytyy vielä vähän sulatella sitä ennen kuin jaan tänne. Toinen asia on se, että tällä viikolla ei tule toista blogia, koska aion käyttää koko viikonlopun kevään kirjoituksia suunnittelemalla ja miettimällä aiheita. Ensi viikolla tiistaina ollaan taas maisemissa täällä. Kolmas asia: Aion taas tehdä Q&A blogin, koska musta on tosi kiva vastata teidän kysymyksiin niin, siis kysy multa ihan mitä tahansa haluat tietää. Kysymyksiä voit laittaa tämän blogin kommentteihin, Instagram kysymysboxiin, Discordissa tai Whatsapp:issa. Se niistä alkujorinoista ja eiköhän mennä katsomaan miltä mun huone näyttää!

Joku multa joskus kysy, että voisitko tehdä Room Tourin ja musta se oli tosi hyvä idea, mutta kuitenkin unohdin sen tehdä (tuliko kenellekään yllätyksenä?) ja nyt vasta taas muistin sen joten tässä ollaan.


Muuten, pitää heti näin alkuun sanoa, että minä en ole tätä varten siivonnut ollenkaan joten öh... täällä voi olla vähän sekaista, olen pahoillani, mutta tiedän, että te kestätte. Heti kun aukaisee oven niin oikealla puolella löytyy tällainen kaappi? Kaapisto? hylly? Joku niistä ehkä...? Siis tuossa päällä pidän kaikkea maailman turhimpia tavaroita kuten vaikkapa Kimble peliä ja hammastahnaa. Noissa laatikoissa mulla on ihan kaikki kouluun liittyvät tavarat ja vanhat kokeet. Joo, ei siinä varmaan muuta joten siirrytääs eteenpäin.


Kun kävellään noin kolme askelta tasosta oikealle niin tulee vastaan iiihan jäätävän iso peilikaappi, joka on muuten ihan hirveän likainen. Tuossa muuten pienellä jakkaralla säilytän käytetyintä hupparia ja hanskoja niin on nopeasti saatavilla. Lattialla muuten siis lojuu hissan kirja, kun olen lukenut siihen kokeeseen mistä viime blogissa puhuin. Mitä sitten meidän kaappi on syönyt? Avataas se ja katsotaan. Täällä säilytetään kaikkia meidän lautapelejä, ylhäällä on suosituimmat ja sitten muita pelejä vaan. HETKONEN!? Nyt vasta huomasin, että kolmanneksi alimmalla tasolla missä mun pikkuveli säilyttelee Legoja niin siinä on myös pahvilaatikko missä lukee "olut".. Tarkistin niin siellä ei enää sitä ole, mutta siis mulla ei ole mitään hajua mistä se on tullut (oikeasti!!), koska meillä ei siis juoda tai siis ei meillä vaan mun vanhemmat eivät juo kun ehkä kerran kuukaudessa ja silloinkin tyyliin yhden lasin, mutta jostain kaupasta tullut pahvilaatikko. Me säilytämme tuolla myös lasten DVD:eitä, koska mun pikkuveli ei anna heittää niitä pois. Eipä siitä oikeastaan mitään muuta ja katsotaas oikealle. 


Täällä on myös toinen kaappi/taso missä me oikeastaan säilytetään kankaita yms. Tosin tuon päällä oleva roju niin sitä en tiedä, että miksi se siinä on. Hupparikin ja reppu tietysti lattialla aijai... Pitää vielä näyttää ihan tarkasti teille tuo "leppäkerttu" se on siis hankittu, kun olin joku 4-vuotias, koska mun oli todella hankala oppia kävelemään lyhyiden raajojen takia niin siihen pystyin sitten tukemaan. Nyt siirrytään nurkkaan ja homma etenee!


Eli pimeässä nurkassa sijaitsee näköjään mun pikkuveljen pädin latauspiste, mutta eikö muuta? No kyllä on. Meidän perhe, isä ja mun pikkuveli fanittaa hyvin hyvin paljon Aku Ankkaa ja siksi tuossa hyllyssä on ihan vaan muutama Aku Ankka lehti ja kansio. Tuossa ihan hyllyn päällä on tuollainen ruskea kassi? Niin siellä säilytän kaikkea tekniikkaan liittyvää. Sitten ihan paras asia on musta pehmokuutio. Sen päällä on ihanaa olla, mutta siitä saa myös patjan poistamalla päällysteen. Seinällä on myös ryijy, joka on ikivanha, mutta tuo kyllä ihan kivaa nostalgista fiilistä tänne. Se siitä nurkasta ja siirrytääs mun blogituotantokeskuksen pariin eli siis pöydän.. :D


Eli nurkasta kaksi askelmaa pohjoiseen päin löytyy mun pöytä, joka on muuten ihan järkyttävässä kunnossa. Behind the scenes materiaalia muuten, koska tämän blogin editti näkyy näytöllä... Siinä on myös kaikenlaista roinaa, johtoja yms. Pöydällä on suunnitteluvälineet myös blogillekin esim To-Do.  Älkää muuten kysykö, miksi mun hammasharja sijaitsee myös tuossa. Tuolin alla on suojamuovi, että lattia ei naarmuunnu. Mun taidesalkkukin lojuu näköjään lattialla.
-
-
-
Tässä oli oikeastaan koko mun huone paitsi pöydän takana olisi ovi vaatehuoneeseen, mutta ketä kiinnostaa joku vaatehuone? Ei ketään. Kiitos oikein paljon juuri sinulle kun luit tämän ja nähdään taas ensi viikolla! Hyvää tulevaa viikonloppua!






 


 















3 kommenttia:

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...