keskiviikko 23. marraskuuta 2022

Väsynyt marraskuu


 Moikkaa ja tervetuloa lukemaan uutta blogia!

Ihanaa olla taas täällä! Tiedätkö, tämän tauon aikana olen saanut todistettua, että yksi tavoitteistani tätä somea kohtaan toteutuu varmasti. Mikä? Miksi? Häh? Tänään luvassa todella sekava ja pieni blogi, jossa jutellaan vähän marraskuusta. Saa nähdä, että onkohan Samuelilla enää edes kirjoitustaito hallussa, toivottavasti. 

Ai niin! En missään nimessä ole unohtanut alkutekstien tekoa, mutta tämä koko blogi on oikeastaan alkukirjoitustyylillä kirjoitettu, joten erillisiä selostuksia ei tarvita Tervetuloa mukaan juttelemaan elämästä ja sun muusta! 

Väsynyt marraskuu

En edes tiedä mistä aloittaa. Aloitetaan suoralla ja sanon, että minulla on ollut erittäin ankea ja väsynyt marraskuu. Olen ollut ihan poikki, minua on väsyttänyt ja tämä pimeys. Voihan marraskuun pimeys sanon minä. Se on kyllä latistanut jaksamistani ja fiilistäni todella huomattavasti. Olen yrittänyt aloittaa ties kuinka monta blogia, mutta ei ole vain ollut fiilistä. On vain väsyttänyt.

Olen nytkin aika poikki, mutta halusin silti tulla tänne. Minulla on liian ikävä tätä. Puhutaan itsesiassa tässä kohtaa siitä tavoitteesta. Yksi tavoitteeni on, että en pitäisi tätä etenkään työnä, mutta en edes harrastuksena. Haluan pitää tätä osana arkeani ja elämääni. Tauon aikana minusta tuntui, että oikeasti jotain puuttuisi. Ja se jotain oli tämä. Rakas tekeminen, joka on yksi elämäni peruspilareista normaali päivässä.

Tämä on minulle arkea ja ihan yhtä tärkeä kuin koulu. Tai no, tarkoitan, että molemmat ovat minulle yhtä tärkeitä. Kiitos, että saan olla osa sinun arkeasi. Nyt kuitenkin! Loppuvuosi paukutetaan menemään niin paljon kuin vaan on mahdollista. Yritän nyt olla somessa ainakin kuukauden verran ja sitten pysähdyn hetkiseksi. 

Jutellaan kuulumisista toisessa blogissa, sillä tämä oli vain tällainen tiedotus blogi, jossa halusin vain kertoa miksi olen ollut näin hiljaa. Toivon tai itseasiassa, vaadin, että sinä muistat ottaa rennosti ja vetää jarrusta tasaisin väliajoin, Jutellaan itseasiassa tästäkin jossain toisessa blogissa.

Ihana olla nyt taas touhussa, aloitetaan hommat! Kiitos paljon, kun luit ja nähdään taas! Mooiikka moooiiii!

2 kommenttia:

  1. Onneks enää kuukausi, ja päivät alkaa pidentyä! Toivottavasti voit hyvin ja halaus sun marraskuuhun = )

    VastaaPoista
  2. Kiva taas kuulla sinusta! Jaksamista vuoden loppuun, suosittelen D-vitamiinia, se puuttuu suomalaisilta aina tähän vuodenaikaan kun aurinko ei paista.

    VastaaPoista

Mikä on lyhytkasvuinen? / Minkälaista on olla se?

 Hei kaikille! Nyt tulee varmasti pisin, mielenkiintoisin ja paras blogini ikinä joten kiva että olet tullut lukemaan tätä. Tämä on herkkä a...